piatok 6. augusta 2010

Houbi (2)

Akonáhle sa moja podrážka dotkla zeme, tá sa šialene roztriasla. Čo to asi tak znamená? Uvažovala som, respektíve „uvažovala som“, keď sa pár stromov s ohlušujúcim praskotom zrútilo k zemi, až zavalili oslintanú dvojicu Neji + henten ten, ten, čo vždy zabudnem, ako sa volá, prosto ten, ten, tenten, veď viete! Zem sa otriasla opäť, oblohu zahalil prach sopečného popola. Jééé, to máme ale šťastie! Hora svätej Heleny práve vybuchuje a vyzerá to na parádnu erupciu! Budeme sa kúpať! Už ste sa niekedy kúpali v láve? Nie? CHYBA!

Takze v jednom stane budu dakja („dakja“? znie mi to ako vytrhnuté zo slovníka ožratého ruského bezdomovca) (podľa mňa je to preto, lebo onedlho budú zrejme i oni vyzerať ako ožratí ruskí bezdomovci) ludia , je jedno ci ste baba alebo chalan. Ktoryííííííííííí budu mat rovnake cisla, su spolu. " Povedal niekto, kto chcel týmto debilným zatrieďovaním vniesť trochu akcie do tejto „poviedky“. (inak stavím sa, že naša bezmenná hlavná hrdinka si ČISTO ČÍROU NÁHODOU vyberie práve Sasukeho! a priamo za ich stanom bude začínať to pole lysohlávok)


(nový odsek) No a tak som si vytiahla papierik s cislom 1. Som zvedava, kto to bude. (My nie, my predsa dobre vieme, že to MUSÍ byť Sasuke, nech ho môžeš jednoduchšie znásilniť!) To, ze sa Naruto pritisol k Hinate znamenalo, ze su spolu (no pravdaže, pekne popárikované). Sasuke sa na cislo ani nepozrel. Neji bol so Saiom (ALE TAKÝTO PÁRIK SA MI PÁČI!!!!) (ty pervert! a ja bohužiaľ neviem, o koho ide, preto nemôžem spárklingovať ájsami, keby náhodou...) a Ino s Tenten. Bolo to jasne , ja budem s nim , este lepsie! (Nevravela som?) (waaaah, koľké prekvapenie, moje srdce zlyháva...) Nemusim ho nalakat do lesa!!!! A nemusela by som ani používať nadmerné množstvo výkričníkov. Stan bude pohodlnejsi! Pricupitala som k nemu. a chytila ho okolo pliec , snazila som sa vyzerat kamaratsky.

(Celkom by ma inak zaujímalo, ako plánuje tej Karin či komu dokázať, že ho fakt znásilnila... Ako dôkaz jej prinesie Sasukeho spermie?)

" Ahoj , tak to vyzera, ze budeme spolu," dival sa na oblohu a nevnimal ma.

" Hmmm , asi by sme mali ist postavit stan," zamumlal, ale moju ruku nezhodil.

" Tak ho vezmi," otocil sa (počkať, to opäť vraví on? tak na čo táto replika začína v novom riadku, keď i doteraz rozprával on?) na mna s letmym usmevom. Usmiala som sa, bol to zvlastny pocit priatelstva (tá autorka tuším používa dáky špecifický synonymický slovník, kde sú heslá „láska“, „sex“ a „priateľstvo“ všetko synonymá!) (a čiarka... *znudený povzdych*) ktory mi dal na chvilku pocitit. Akoby som ho uz poznala (ona Sasukeho doteraz akože nepoznala? to sa vidia prvý raz?). Potom zase stichol a zobral ostatok a sli sme k ostatnym.

(nový odsek) Zacali sme stavat celkom velky futuristický stan. Mal speciatnu (hm?) dolnu cast , na ktorej sa lezalo ,(medzera a tú pred čiarkou poprosím zasa zrušiť)bola ako matrac hruba 10 centimetrom. Stan bol vysoky asi meter (čiarka a poznámka: meter? oni sú liliputáni? ^.^) (mno, rastový hormón sa očividne veľmi nečiní) na jednom boku boli same vrecka , tam sme si dali veci. Niektore oblecenie a tam, ale hlavne take osobne veci. Ked boli to skor kapsiYYYYY.

(nový odsek) Vecer sme sedeli okolo taboraku. Vedla mna z jednej strany sedela Hinata a szzzzzzzzzzzzzzz druhej Sasuke , boli sme zamotanyíííííííííííí do deke po 4roch a mna, i moje vajcia, tu dobre hrialo.

(nový odsek) ked sa zacalo stmievat, dorazili este Temari a Shikamaru, ktoryííííí povedali, ze mozu tuto prvu noc spat v aute. (*znudene zíva* kedy sa tam niečo stane, kedy už vybuchne tá sopka?!) Mali staru skodovku – Škoda je totižto v Amerike veľmi populárnou značkou auta (a najmä modernou; ale teraz vážne... škodovka? to fakt?) - a tam chceli spat, niežeby mali na výber – všetky štyri stany boli plné - ja som plánovala znásilniť Sasukeho, Ino zase Tenten a Sai Nejiho a pravdaže, Naruto Hinatu. Asi by som to neprezila (čo by neprežila? ten výbuch sopky? veď v to práve dúfam!).

(nový odsek) Ked sme sem dorazili, vobec som si nevsimla, ake je to tu strasidelne , sme na okraji jazera a stany mame vedla seba. Za sebou dáke cudzie autaáááááááááá, keďže my sme prišli iba jedným jediným a síce autobišíkom. Dnes sme nič nepili, zajtra preto pravdepodobne pomrieme na dehydratáciu, iba sme sa rozpravali(bodka a za ňou medzera)Ked uz bolo fakt neskoro , Neji povedal, ze by sme mali ist spat a zmurkol na Tenten, ktora nakoniec nebola až taká veľká spata(l), aby ju v Nejiho stane tiež neznásilnili, a Sai v Ininom. (A máš smolu, Myzu-chan, žiadne Neji + Sai nebude! ^.^) (pffff)

(nový odsek) So Sasukem sme mali stan najblizse pri jazere aj lese.(medzera)Bol na kraji (jazera alebo lesa? dúfam, že jazera a omylom sa v ňom utopili, keď sa v noci v spánku prehadzovali) (ale dáva celkom logiku, že boli na kraji, keď boli najbližšie pri jazere a lese, že? iba že by Naruto plánoval pretiahnuť Hinatu na strome medzi veveričkami a Sai Nejiho v spoločnosti rýb) (Sai a Neji nebude! *grin*). Ked uz vsetci vosli do stanov, tam sme sa na vsetko tak trochu vykaslali a prezliekli sa chrbtom k sebe do teplych pyzam. Spacaky sme nepotrebovali, ked sme tu mali matrac, ale mali sme tu periny a vankuse. Teraz som bola rada, ze ten stan nie(medzera)je vacsi, lebo by som sa bala. Veľkých vecí sa totiž bojím, snáď ho má Sasuke malého; zadívala som sa mu tam nenápadne. Ked som mala na sebe konecne oblecenie (ona bola doteraz nahá?! veď si pred chvíľou obliekla pyžamo! počkať! oni už stihli sexovať? čo mi uniklo?!) , hodila som si na to este mikinu. Bola mi zima.

(nový odsek) Sasuke nemal na sebe absolútne nic (teple), ale nezdalo sa, za by mu to nejako vadilo . Zips od stanu este nebol zavrety a tak bola vidno ciernocierna tma (Čiernočierna tma! jéé, ten film mám rada!) (ale dúfam, že tam sa vyjadrovali správne, nie ako neandertálci?) (tam hral Vin Diesel! a to by mi bolo aj jedno, čo rozpráva, len keď sa na neho môžem pozeraaať! *zasnený pohľad*) (aha, Vin Diesela moc nemusím :D) (veď vlastne ani ja ho až tak dáko extrémne nemusím, ale ak sa už dakde naokolo v telke vyskytuje, tak sa rada pozriem, no...) vonku. Bala som sa , chcela som Sasukeho poprosit, aby ho zavrel. Nestihla som nic povedat a uz tam pri tom sedel a zipsoval.

" Chces tam dat aj zamok?" spytal sa. Tieto stany boli na zamky, čo bolo dosť hlúpe, keďže steny stanu sú z látkoviny, ktorú poľahky prereže i ostrejší kuchynský nôž, ale budiš.

" Hej , radsej ho tam daj (miesto tej medzery by tu mala byť čiarka) " sedela som v perinach. Na Sasukeho strane boli kapsy a na mojej iba platno stanu, čo je istotne veľmi podstatná informácia, preto si ju dobre zapamätajte. Asi po hodine lezania a zirania (nie je to české slovo?) (autorka asi machruje tým, že ovláda i komplikované cudzie reči - ako napr. češtinu -, veď i názov je počeštený, až som najprv nevedela, čo to vlastne je zač a aký to má súvis s „dejom“) (už som toto tu prečítala celé, ale na ten súvis som i tak neprišla... to tá brainwash matura!) (ale čoby, to nie je v tebe ani v maturite, podľa mňa nikto nechápe, o čom toto je, a to vrátane samotnej autorky – ona fola sfetovaná lysohlávkami, keď to písala, to ju inšpirovalo...) na stan – vskutku záživná činnosť, vyskúšajte to – dokonale zblbnete. V mojom prípade to dopadlo tak, že som sa zacala klepat. Vobec som si neuvedomila, ze Sasuke lezi vedla mna (a kde inde by mal ležať? hoci tu majú na stane zámky, nečudovala by som sa, keby bolo i druhé poschodie) a asi spi. Nemohla som odtrhnut oci od toho platna, ktoré tam pred chvíľou zavesil samotný Van Gogh, aby mi mohol nakresliť dáku slnečnicu, akoby som sa bala, ze tam vonku nieco je (a slnečnice sú scaryyyyy!). Alebo niekto? Možno Da Vinci...? Chcela som vykriknut, nech príde, a tiež mi niečo nakreslí! (inak, Aya, bolo vôbec od začiatku spomenuté meno hl. hrdinky?) (TO TEDA NEBOLO!)

(nový odsek) Nieco ma zozadu zdrapilo. Ked som sa otocila, videla som, Ako ma Sasuke stiska spolu s veľkým „a“, ktoré inokedy na začiatku vety veľké zabudnem napísať, no teraz ho veľké píšem i uprostred vety. Myslela som, ze to robi szzzzzzzzzo spanku. Ja som sa presuchla z mojej periny do jeho k nemu a zaborila si tvar do jeho hrude.

" To ti je taka zima, ze az drkoces zubami ?" posepkal, " Uz sa neklep , vonku nikto nie(medzera)je a teraz ti uz musi byt dostatocne teplo – to to trenie!" takze nespal.

(nový odsek) Teraz, ked som pocitila teplo jeho objatia, som nemohla odolat, pritisala (pritisala? to je čo za slovo?) (to je keď sa k niekomu pritisneš a potom ho stískaš) som k nemu nohy, ktore som mala doslova ladove!

" Dakujem," zasepkala som a on si ma len este pritisol viac (krásny slovosled, až žasnem!). Po par minutach som neodolala a zaspala.


autorka pôvodného veľdiela: Fatalík-erorík-chan
glosátorky:
Ayamee & Myzarey
článok pripravila: Ayamee



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?