štvrtok 1. júla 2010

Houbi (1)

S Myz-chan sme túto jednorázovku začali glosovať už šialene dávno, no bolo neskutočne ťažké doglosovať sa ku koncu, to vám poviem! Ono je to totižto vyslovená blbosť a čo je ešte horšie - je to priam nekonečná blbosť! V mojom Worde má aktuálne 23 strán! O.o Nepýtajte sa ma, ako sa nám to so slečnou Myz-chan podarilo, ale je ich 23, nekecám! Čiže mi zostáva popriať vám veľa sily pri čítaní, budete to potrebovať. Tuším som vás začala priveľmi strašiť a pri tom má táto glosa i svoje skutočne geniálne miesta. Veď uvidíte... ^.^

Houbičky


Tato poviedka je z jedneho hororu ( vyhlasujem anketu, čo vlastne znamená táto veta: A) autorka je plagiátor a opísala ju podľa dákeho známeho hororu alebo B) toto dielo je naprostý horor, čo sa pointy a spracovania týka) (skôr to druhé – nechce sa mi veriť, že by niekto takúto VEC mohol nakrútiť a robiť všetko okolo toho od hudby po kastingy – toto by nemohol byť ani treťotriedny hororový film!) (ver alebo nie: http://www.imdb.com/title/tt0492486/ o.O). Kto ju chce, nech si o nu povie, a bude pre(medzera)neho :) (tak ja by som ju nechcela, ani keby mi ju zadarmo núkali! vlastne v tom prípade, že by mi za ňu dali milión (eur ^.^!), tak si o ňu možno aj poviem! milión sa vždy zíde! *wink*) (chcela by si ten milión aj keby ti povedali, že podmienkou je čítať si toto každý večer pred spaním a potom zaspávať s úsmevom na tvári? XDDD) (zbohom, milión, mala by som ťa rada, ale čo je MOC, to je MOC!) Pisala som ju cely dnesny den (nevyzerá...) (a to som si myslela, že JA píšem pomaly! ja by som niečo takéto napísala za hodinu!). Dufam, ze sa bude pacit.

Cely zivot zijem (tak toto nie, tak toto nie! *šialene sa ovieva svojim tessenom* ja som si myslela, že tá chýbajúca diakritika v úvode bude len... v úvode! ale ono je tak napísaná celá poviedka! *ovieva sa ešte intenzívnejšie* asi omdliem, chytajte ma!) v dost pokludnom mestecku blzko rieky Missisipi (snáď „Mississippi“, nie?!). Nie(medzera)je nas tu vela, ale predsa(medzera)len, nasa stredna je celkom fajn. Chápete tú súvislosť – v pokojnom meste „blzko“ rieky Mississippi nás býva málo, ale na strednej je aj tak fajn! Lebo nás je málo! Heslo dňa: čím menej, tým lepšie!; a aj autorka by sa ním pri písaní mohla riadiť. Len ja, trpin (to je dajaký hormón? že trpín? ideme sa vrhnúť na život hormónu? vzrušujúce!), trpím syndromom plazovej barbie – nerozumiete? vysvetlím! - som štvornohá, rozmnožujem sa vajciami, som šupináč a okrem toho i nosím ružový rúž a modré tiene, mám miery 90 (hlava) - 60 (trup) - 90 (končatiny) – už chápete to „plazová barbie?“ Niečo ako modelka krokodíl s našpúlenými ružovými ústami , (a špeciálne upozornenie pre autorku: ZA interpunkčným znamienkom medzera, PRED ním nie!) aspon tak to hovori ten neznesitelny Sasuke Uchiha.

(nový odsek) hra sa na spisovatela a ja ho uz fakt nemozem vystat. Ale musim, je v nasej bande! Do bandy berieme každého, kto dobre vyzerá, kto je plaz, ryba, alebo obojživelník. Išlo o to, kto si, nie o to, čo máme spoločné a či sa znášame. Pridal sa len nedavno a priviedol ho Naruto, jeho najlepsi kamarat. Mohla by som ho slušne požiadať, aby bandu opustil, pretože ho nemám rada. Alebo by som mohla z bandy diskrétne odísť ja. Ale to sú na mňa priveľmi logické riešenia, to by ma prosto nenapadlo. Do Sasukeho som bola od zaciatku buchnuta, preto ho vlastne nemôžem vystáť, on do mňa totiž (logicky) nebol, a tuzila sa s nim vyspat. Áno, chcela som s ním mať sex, lebo som ho ľúbila, veď láska a sex sú synonymá. (Bože, tie dnešné deti! Oni majú dnes fakt takéto priority?!) Bol takýýýýýýýýýýýý zahadny a tichy. A teraz prichadzam na to, ze je to len ubohy skladac basniciek. (Mrcha jedna! Držte ma, lebo jej vypichnem oči svojim tessenom! Čo má proti básnikom?! Básnici sú sexi!) (táto veta dorazila i mňa! hm, ale „skladač básničiek“ je trochu hlúpe spojenie, nie?) (možno je to paradoxne pokus o poetizmus...?) Vobec ma nebavi pocuvat poeziu (a kto ťa ju núti počúvať, ty krava?!). Pri nepekných prednasacoch zaspavam a ked mam prednasat, obvykle cele publikum rozosmejem a nie je to mojou oslňujúcou charizmou. Smejú sa mojej debilite a trápnosti. Ale on je iny. On sa totiž na mne nesmeje, on radšej odíde z miestnosti. Vazny a pritom tak nadherny (tak miluješ ho alebo nenávidíš, už sa rozhodni! a čiarka!) (mne celé toto Sasukeho ospevovanie nechutne pripomína Bellu a Edwarda...) (nestraš!) ze by vam szzzzzzzzzzzzz toho oci vypadli (no moje oči sa na svojom mieste držia dosť pevne).

(nový odsek) S mojou najlepsiou kamaratkou Karin som sa stavila, ze sa s nim toto leto vyspim! (Ehm, a ja sa pýtam, kde je pointa tejto stávky o.O? Hlavná hrdinka si v každej novej vete viac a viac odporuje! Raz Sasukeho nemôže vystáť, raz je do neho buchnutá a plánuje divoký sex, raz mu nadáva do úbohých básnikov! Strácam sa...!) (to je filozofia dnešných detí – just sa s ním vyspím, aj keď ho nemám rada, keď je raz taký sexy, nepomôžem si a kamarátky ma ešte pochvália) A koľko to mám rokov? Ale čo tam potom! Veď ja stále neviem ani to, ako sa volám! Ale ja si to zistím! A spravim cokolvek, aby sa mi to podarilo!!! je mi jedno ci ho budem musiet opit alebo mu dat do pitia prasky, ale tuto stavku neprehram! Rozumiete? Ide o moje panenstvo (aspoň si myslím, no kto si to má pamätať?!) a ja o neho kvôli stávke just prídem! Karin nie(medzera)je v nasej bande , vlastne sa jej to tu zdalo az priliz trapne a tak odisla (a ja sa jej ani nečudujem, byť v jednej bande s tebou, tiež od samej trápnosti odchádzam!), namiesto nej je tu Sasuke - musíme dodržiavať istý počet ľudí, chápete.

(nový odsek) Dnes sa zacinam balit. Začnem hlavou – šups do trezoru s ňou a zamknúť, i tak ju nepoužívam a len kazí môj celkový fyzický vzhľad. Ideme stanovat! S celou partou do hory svätej Heleny, ktorá je reálne existujúcou aktívnou washingtonskou sopkou a my sme sa vybrali priamo DO nej (tak snáď tam „nešťastne“ zahynú), Neji , hovoril, ze su tam specialne huby, ktore ked sa vyvaria a ochutna sa to, je to ako mariska. Uznavam , že pochopiť, že pred interpunkčným znamienkom nemusím písať medzeru, je nad moje sily, este som to nesusila, ja to radšej čerstvé, nesušené, ale na Sasuke to urcite bude platit.

(nový odsek) Zavrela som za sebou dvere , doma nikto nebol, kedze moj oco je s frajerom. Zistil, ze ja som gay a zdedil to po mne. Nemohla som sa szzzzzzzzzzz toho spamatat. Este za sa toho mama nedozila. No ale tak teraz sa skor zaujima o knihy, ako ma vydzat partnerstvo dvoch muzov ( ehm, čože sa to tá autorka snaží touto vetou povedať?) a na mna kasle na celej ciare, parabole i hyperbole a priamke. Mojou teóriou tiež je, že keď už mňa splodil so ženou, a keď videl, čo za magora zo mňa vyrástlo, povedal si, že sa pokúsi zachrániť svet aspoň tak, že zanevrie na ženy, aby nikdy viac niečo ako ja nemohlo vzniknúť. A vlastne mam uz 18, cize sa mam starat sama o seba.

(nový odsek) Pobalila som si par veci , do ust supla tabletu antikoncepcky (nechcem autorke kaziť ilúzie, ale hormonálna antikoncepcia sa berie pravidelne, nemôžem si len tak šupnúť tabletku do úst, kedy sa mi zachce!) a startovala. Pred domom uz trubilo auto alebo skot (aký Škót?!) maly autobisik (autobišík? to ako automatizovaný bišík?! aj ja chcem! *spárkling ájs* len by to nemusel byť Škót...) (ani Škótom by som sa nebránila! môj najobľúbenejší herec je Škót, má 40, ale je tak brutálne sexy, že...) (...že mi ho raz ukážeš? *nevinný pohľad*) pre 8 ludi. Jedine volne miesto bolo vedla Sasukeho uplne v zadku (rozumej „riť“) – no pravdaže práve pri ňom, ako inak, nikto iný so mnou nechcel sedieť a Sasuke bol taký tichý trpiteľ. Zase nieco cital a ja som sa sla zblaznit. Veď on sa mi normálne nevenoval! Mne! No chápete to?! Kniha je mu prednejšia ako ja! JA! Cely cas som sa snazila kecat s tenten, co sadela predo(medzera)mnou, ale napokon som to vzdala, ked sa zacali s Nejim oblizovat. No viete si to predstaviť? Ja sa s ňou normálne rozprávam a ona sa odrazu otočila a dala Nejimu pusu! To bola až taká zúfalá?

" (← TOTO ste už niekedy videli? takto písanú priamu reč?! po prvých úvodzovkách medzera? medzera?!) Hej, ukaz (rozumej úkaz) je to ale poriadny, to ti teda poviem, " zobrala (kto to?) svojmu "tichemu" spolusediacemu tu knihu, ktorý celý oslintaný hľadel na scénu pred ním.

" Pokoj v dusi? " precitrala som nadpis a zamierila ocami do(medzera)knihy. Tá môj blbý pohľad nevydržala a radšej spáchala samovraždu – samovoľne vzbĺkla.

" Mala by si si to precitat , potrebujes ho," asi myslel ten pokoj , bola som chvilkovo zahlbena do seba a vobec som si nevsimla, ze zvodny cernovlasok (černovlások – u mňa to z nejakého dôvodu hrozne evokuje obraz kvetu!) sa na mna diva svojimi krasnymi ocami. Pritahovana jeho pohladom Smrti mi z ruk vypadla na zem a to ma vyrusilo a ja som sa po nu zohla (wtf to je za nonsens vetu?). Uplne zmatena zo svojho spôsobu písania , namiesto toho aby som mu vynadala za to, co mi povedal (počkať, kedy jej niečo povedal? a čo to vlastne bolo?), len som mu knihu podala tak, aby sa mu nepretocil ten strana (ono to totižto je tak, že keď mi vyletela z ruky na zem, dopadla rovno na tú stranu, kde prestal, dobré, nie? – nevravím, že to nie je možné, akurát je tu malá pravdepodobnosť a ruky hlavnej hrdinky sú dosť ľavé).

(nový odsek) Mala som pocit, ze tuto knihu poznam, akoby som ju uz niekde videla. A potom po neskutocnom a imaginárnom hrabani v spomienkach niečieho kybermozgu v mojom vlastnom mozgu som si spomenula na mamu (bol to dlhý proces spomínania, ako vidíte) , ona to citala , milovala basne.

(nový odsek, v ktorom sa už žiaden Pokoj v duši nespomína, kašľať naň) Znova som sa zacala rozpravat s Tenten a sama seba sa pritom pytala, co mi to ten Uchiha robi (ja ti niečo urobím! ale nie to, čo by si chcela od Sasukeho, aby ti urobil! ja pri tom použijem čerstvo naostrený tessen, nech je táto „vec“ skutočným hororom! hoci strašná je už teraz, ta zasa uznávam...) – práve sa totižto krčil medzi mojimi nohami a tváril sa perverzne – čo to, čo to? Zamracila som sa. Nech si nemysli, ze ma odmakci (odmäkčí? a ona je sneh, či čo? snáď *obmäkčí*!) (prosím ťa! „b“, „d“, kto by to rozoznával, keď ide o také podobné písmenká?). Tento vylet bude plny zabavy a vyhry stavky (tento výlet bude plný výhry stávky? akože wtf?) , zase sa vo mne vzbudila ta vasniva a vzrusujuca cast môjho ja, ale opäť rýchlo zaspala. Za chvilku sme tam dorazili a vystupili.


autorka pôvodného veľdiela: Fatalík-erorík-chan
glosátorky:
Ayamee
& Myzarey
článok pripravila: Ayamee





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?