pondelok 21. júna 2010

Reťazovka (1, Naruto)

Napadla ma spásonosná myšlienka! Spásonosná najmä pre čitateľov môjho osobného blogu, kde to miestami doslovne zaspamujem divnými situačnými reťazovkami - niečo na štýl "ocitneš sa v tom a tom anime a..." Pri tom môj blog až tak veľa japanfilov nečíta a potom nik netuší, o čom to vlastne meliem. Tento raz som sa vybúrila na Naruto fandome a akosi sa mi podarilo pospomínať i našu dobre známu slečnu Hondu Civic. Tak som si povedala, že to už fakt nikto na mojom osobnom blogu nebude tušiť, o čo mi v danej reťazovke vlastne ide, preto si ju dávam sem. Pokojne ju môžete aj ignorovať. ;)

Príde za tebou Sakura a povie ti, že Sasuke zabil Itachiho a Sasukeho zabil Naruto a že Naruto sa napichol na akúsi trubku a že je tiež mŕtvy, čo s tým urobíš?
„Sakura, a ty si sa s Hondou Civic zrazila? To, že Sasuke zabil Itachiho, viem predsa i ja! Či počkať... Bola tá mŕtvola vôbec Itachi? A ten killer Sasuke? Ale zdá sa mi, že áno. Alebo nie...? Alebo sa prosto vráťme k pointe! Kto je vlastne Itachi? Ehm, ehm... Akoby to nebolo jedno... Čiže, Sakura, chceš mi povedať, že Sasuke zabil dákeho Itachiho... A Naruto potom zabil Sasukeho, aby toho Itachiho pomstil. Ale potom zistil, že tá pomsta bola od veci, lebo čo tam vlastne po dákom Itachim, preto sa z ľútosti, že Sasukeho zabil takpovediac pre nič za nič, sám nabodol na dáku trubku? A ty si sa s Hondou Civic zrazila?! Prestať čítať tie trápne fanfiction príbehy, kde dej nemá žiadnu logiku, a radšej si prečítaj napr. môj blog.“ *nenápadná reklama*

Ideš po lese a vidíš malú deväťchvostú líšku, čo si myslíš, že sa stane? 
Môj brat ju pre mňa zrazí motorkou? Veď snáď by som ja nešla do dákeho lesa pešo, pch!

Ideš sa kúpať do mora a zrazu ťa niečo začne obchytkávať. Naraz z hlbín vypláva Kisame a pýta sa ťa, kde všade ťa chytal. Čo urobíš? 
„Čo prosím? Ty sa pýtaš mňa, kam všade pcháš svoje ruky? A nemal by si sám najlepšie vedieť, čo chytáš?“

Bojuješ s Hakuom a on ti povie, že ho máš zabiť, že sa nebude brániť. Čo urobíš? 
A to je čo za blbú otázku (však túto reťazovku vymýšľala Honda Civic!)? Keď spolu bojujeme, tak asi máme dáky problém; nebili by sme sa predsa len tak, najmä ak som ja taký pacifista – čiže náš problém musí byť veľký. A ak sa ten Haku alebo kto vzdáva, tak potom fajn, ja ho v pohode zabijem!

Ideš cez Pískovou vesnici a všimneš si, že za tebou uteká Gaara a volá, že ťa miluje. Čo urobíš? 
Poobzerám sa vôkol seba, aby som zistila, na koho presne to ten Gaara kričí. Pretože na mňa určite nie, veď Gaara ma nepozná, vidí ma prvýkrát v živote. A i to z diaľky... Čo by vlastne aj vysvetľovalo, prečo si myslí, že ma miluje.

Naruto ide k tebe a plače, zrazu ti povie, že je Hinata mŕtva, že ju Sasuke zabil a zabil aj Ten Ten a Ino a Sakuru uniesol. Pomôžeš Narutovi Sakuru zachrániť alebo necháš Sakuru zomrieť? 
„Naruto, ty žiješ?! Ja že si zomrel v prvej otázke! A čože, čože sa stalo? Sasuke vyzabíjal všetky mne známe i neznáme ženy? A uniesol Sakuru? Resp. sa tá tvoja replika dá vyložiť i tak, že zabil iba Hinu a Henten a že uniesol aj Ino aj Sakuru... A vlastne... Ty si sa s Hondou Civic zrazil?!“

Naruto ťa pozve na rande, ale ty miluješ Gaaru, ako sa vyhovoríš? 
Tak to pŕ, tak to pŕ! Kto povedal, že milujem Gaaru? Každý predsa vie, že milujem Chada Dylana Coopera! Vrchol toto, vrchol! A tiež – kto povedal, že ak milujem niekoho iného, nemôžem popri tom randiť s Narutom? Naruto je predsa tiež blond! Čiže žiadne vyhováranie, nie, nie, nie! Pekne krásne mu poviem: áno, vezmem si ťa!

Naruto zistí, že sa ti páči Gaara a vyzve ho na súboj, čo urobíš?
„Naruto, Naruto, Naruto! Ak si zistil, že sa mi páči Gaara, zistil si zle! Ja idem po Chadovi, koľkokrát to mám ešte povedať? A myslím to smrteľne vážne! Chad! Chad! A ak chceš vyzvať na súboj Chada, tak nech sa páči, ale podľa mňa nemáš šancu. Ty si animovaný a Chad je živý!“ 

Naruto je zúfalý, pretože mu niekto ukradol peniaze a je hladný, čo urobíš?
Urobím mu ten instantný ramen, ktorý som si kúpila asi pred rokom v ázijských potravinách. Snáď ešte nebude po záruke a v konečnom dôsledku bude požívateľný... To inak nie preto, lebo chcem Naruta zabiť! On má ale rád ramen a ja ten svoj asi jesť už nebudem (je po záruke a preto pravdepodobne aj nepožívateľný), tak zabijeme dve muchy jednou ranou. Hm, tuším som hladná...





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?