piatok 4. júna 2010

9. kapitola - Trojité rande


9. Kapitola až teraz, pretože deväť je v Neuschwansteine viac ako desať
Trojité rande

"Do riti, prečo som taká tupá, a stavila som sa s Blackom? Žeby preto, lebo som taká tupá? Alebo preto, že po Blackovi vlastne tajne idem, ako každá druhá mary sue?" zúrila Selene, keď jej došlo, ako ju Black dobehol. (A počkať, ako ju Black dobehol? Lebo mne to napr. nedošlo!) " Som až taká neinteligentná, že ma dostal do takejto situácie? Tak som? Ale to by som potom nemohla používať také komplikované cudzie slová ako napr. „inteligentná“, no nie? Resp. neinteligentná, ha, to je ešte komplikovanejšie! To mi nemohlo doôôôôôôôôôôôôjsť skôr, že chce, aby išla Lily s Jamesom a my dve s Remusom a Blackom? Čo som to za mary sue? Ktorá sa nechá takto napáliť?! Vlastne počkať, to sa s profilom mary sue dokonale zhoduje... Ale neviem, ktorá pôjde s ktorým. Ale tých sto galeónov mu nedám. Musím niečo vymyslieť! Inak zbankrotujem!" rozprávala sa Selena sama so sebou.

(nový odsek) Vtom vošla do izby elfská princezná Arwen a Lily. "Ty si hrozná, ako si sa mohla staviť o to, že pôjdem na rande s Potterom ? Tak ako? Ako si len mohla? Akoby som po ňom celých osem predošlých kapitol snáď slintala alebo čo! A ešte dáko očividne alebo čo! Zničila si mi život! 

(nový odsek) " Ale ja som sa o tom ..."chcela povedať, ale v tom ju prerušila elfská princezná Arwen:

(nový odsek) "Čuš," pošepla jej.

(nový odsek) "No ja teda idem, mam depku, tak musím ísť jesť! Hneď teraz a veľa!" dokončila ktorási z nich a vybehla szzzzzzzzzzzz klubovne (Aj keď doteraz boli v ich izbe, ale veď nevadí...) preč.

(nový odsek) " Lily prepáč, ale musíš s ním ísť, potom by sme prišli o prachy, my so Selenou svoj vzťah totiž myslíme vážne a máme už i spoločný bankový účet." prehovárala ju elfská princezná Arwen.

(nový odsek) "No tak dobre," povedala napokon Lily, pretože sa i tak v duchu tešila ako malá a premýšľala, čo si na seba vziať a ako sa namaľovať a ako si urobiť vlasy a ako Potterovi urobiť... ehm, a vyšla do spálne.

(nový odsek) "Super," pomyslela si elfská princezná Arwen, "už iba presvedčiť Selene, aby išla s Blackom."

(nový odsek) Cestou do kuchyne (A ako vlastne mohla ísť do kuchyne? Tam študáci predsa len tak chodiť nesmú, veď ani nevedia, kde to presne je!) Selene čisto čírou náhodou stretla Blacka. Prekvapilo ju, že sa po hrade potuluje sám. "Asi ide z nejakého rande," pomyslela si nahlas.

(nový odsek) "Hej, Sullivanová, čakaj!" zakričal na ňu Black, keď si ju všimol.

(nový odsek) " Čo zase chceš?" oborila sa na neho Selene.

(nový odsek) "Ale, len som sa chcel dohodnúť, kedy a kde budú tie rande a už si, (← bez čiarky) si vybrala, s kým pôjdeš?" spýtal sa s úškrnom. (A počkať, ona už tú stávku prehrala? Kedy, kde, prečo? Ako? Čo je toto celé za somarinu? Nepreskočila som dáku ďalšiu kapitolu alebo dodatok ku dákej kapitole, v ktorej sa spomína prehratie tej stávky?)

(nový odsek) "Nie, ešte nie, ale Lily ide s Jamesom, elfská princezná Arwen ide s Remusom a ja som si ešte nevybrala," povie a pomaly si ukazuje na prstoch. " Do riti," zahreší, keď jej doôôôôôôôôôôôjde, že jej zostáva ísť iba s Blackom.

(nový odsek) Black mal na ksichte radostný úškrn. (Na jeho mieste by som sa teda netešila, s ňou určite nevyhral!) "No O.K., tak teda (v) o týždeň v sobotu, stretneme sa v klubovni o 17:00," a odkráčal.

(nový odsek) "No to som teda pohnojila. A pri tom to ani nebolo kvalitné hnojivo, čo ak to mojim petúniám skôr ublíži ako prospeje?" povie a tiež odkráča.

(nový odsek) O týždeň v sobotu:

(nový odsek) Týždeň ubehol ako voda, resp. sa autorke nechce písať a Selene a elfská princezná Arwen sa zobudili do krásneho sobotňajšieho poobedia. Bolo krásne možno pre niekoho, ale pre nich nie. Lily pobehovala ako splašená a rozhodovala sa, čo si oblečie. (No nevravela som? Najmä že tak vehementne protestovala...!) Baby vstali a išli sa umyť.

(nový odsek) "Bože, Lily, ako môžeš z toho robiť takú vedu? Alchýmiu? Alebo inú vedu? Chémiu?" nechápala elfská princezná Arwen. Neboj, Potterovi sa budeš páčiť, aj keby si mala neviem čo na hlave, napríklad tykadlá alebo objemnú bradavicu."

(nový odsek) "Ale na ružovú ani len nemysli, ružové bradavice boli IN v minulej sezóne," napomenula ju Selene.

(nový odsek) "No OK, ale čo si mám, preboha, obliecť? Oblečenie? Alebo pôjdem nahá?" spýtala sa celá rozčúlená. (Typická Lily, ktorá celú dobu kuká po Potterovi a teraz nadšene rieši, čo si oblečie na ich prvé rande...)

(nový odsek) "No napríklad toto červené tričko a riflľľľľľľľľľľovú sukňu," poradila jej Selene.

(nový odsek) "Díkes, Sel, si zlatá, že si mi poradila. Si zlatá asi ako zlatý retríver. Aj Black je tak trochu pes, budete si skvele rozumieť! A vidím, že aj ty potrebuješ poradiť, na zober si (rifle) obojok a toto zeleno-čierne (tričko) vodítko." pomohla jej aj Lily.

(nový odsek) "OK, tak aby si a nenasrala, tak si to dám do kabelky a v prípade potreby to na Blacka použijem," uškrnula sa Sel.

(nový odsek) A ty, Pew, vieš, čo si dáš, nepotrebuješ s tým pomôcť?" obrátili sa na elfskú princeznu Arwen.

(nový odsek) " Nie, netreba, ja viem, čo si dám, toto a toto," povedala a vytiahla zo skrine čierne tričko a široké čierne nohavice. "Len s líčením mi musíte trochu pomôcť," dodala. (Na to, že žiadna z nich na to trojité rande vlastne ani ísť nechce a strašne ich to celé otravuje, sa dáko veľa chystajú, no nie? Dáva vám to zmysel?)

(nový odsek) "Tak to sa musíš obrátiť na Lily, bo ani ja sa neviem dobre nalíčiť," povedala Selene.

(nový odsek) Lily ich namaľovala behom pol hodiny. (Prečo mi to na Lily sedí čím ďalej, tým menej? Behá za Potterom, sleduje najnovšie módne trendy a je to amatérska kozmetička...) "Už by sme mali ísť," povedala, keď hodiny ukazovali za päť minút päť.

(nový odsek) "No to idete samiyyyyyyyyy, ja totiž nejdem," zaprela sa konečne Selene. Hoci doteraz sa nadšene obliekala a nechala sa i zmaľovať.

(nový odsek) "Musíš, inak prídeš o sto galeónov." Prehovárali ju baby.

(nový odsek) " No tak dobre," povedala a vybrali sa dole do klubovne. (To sa nechala vskutku rýchlo prehovoriť... Aj menej očividne tú svoju lásku k Blackovi môže prejavovať.)

(nový odsek) Keď tam prišli, chalani na nich už čakali. Potter bol celý očareníýýýýýýýý, keď Lily a Black hľadeli na Sel. Očarilo ho totiž, aký mali zhnusený výraz. Len Remus bol zase zahĺbený do knihy.

(nový odsek) " Ja som to vedela, že si na rande zoberie knihu," povedala elfská princezná Arwen.

(nový odsek) "Keď chceš, ja si to s tebou vymením," začala Sel so zle hranou pretvárkou, že ju Black vôbec nezaujíma.

(nový odsek) " No určite, s Blackom nejdem!"

(nový odsek) "Niekto sa nám tu asi zaľúbil," zaškerila sa Sel.

(nový odsek) "Myslíš Lily a Pottera?" povedala elfská princezná Arwen, lebo si všimla, ako sa držia za ruky.

(nový odsek) "Nie, myslím teba a Blacka!" zazubila sa Selena. (A na to prišla na základe čoho? Faktu, že ani jedna z nich nechce mať to rande s Blackom a pohadzujú si ho tu ako horúci zemiak?)

(nový odsek) "No jasneéééééé, to je taký zátrep, ako keby si povedala, že sa Snape stane profesorom. (Lol, ja sa budem tak smiať! Na týchto nasilu napasovaných, prapodivne umelých prirovnaniach!) A buď už ticho!" povedala nasratá elfská princezná Arwen.

(nový odsek) "Hej, Pevensieová, čo si sa vybrala na pohreb?" povedal Black, keď zbadal, že elfská princezná Arwen je zase celá v čiernom.

(nový odsek) "Nie, ale až budeš dobiedzať, tak potom pôjdem na pohreb tebe!" nasrala sa ešte viac elfská princezná Arwen.

(nový odsek) "A kde vlastne ideme?" spýtala sa Lily, aby prerušila tú neexistujúcu hádku.

(nový odsek) " Ku Trom metlám a potom ešte niekde, ale nevieme kde, to nevie nikto, ani samotná autorka tohto príbehu," odpovedal jej pohotovo Potter.

(nový odsek) "No vy mudrlanti, ako sa tam chcete teraz dostať? Šak to je v Rok(w)ville. To ste nedomysleli, čo? Tak ja sa idem znovu odlíčiť, bo už to dlhšie na sebe neznesiem! Ten mejkap váži snáď tonu – to aby sa prekryli všetky nedokonalosti pleti – a mne sa už potom láme krk," povedala elfská princezná Arwen a chcela ísť naspäť do spální.

(nový odsek) "Nie, len sa pekne obráť, inak tvoja kamoška príde o 100 galeónov a počul som, že účet máte spoločný, takže utrpíš i ty," zastavil ju Black. " A ver mi, že sa tam dostaneme, len poďte s nami," dodal a vyšiel z klubovne. Všetci sa vybrali pomaly za ním. Za chvíľu prišli pri sochu jednookej čarodejnice, Potter vytiahol prútik a poklopkal na jej hrb. Socha sa odsunula a objavil(a) sa vchod do tajnej chodby.

(nový odsek) " Tak tadeto sa mám trepať až do Rokwilu?" zhrozila sa elfská princezná Arwen.

(nový odsek) "To kto Vám ukázal tú chodbu? Architekt?“ spýtala sa Selene.

(nový odsek) "Drž hubu a rýchlo lez, aby nás nik nenačapal," napomenul ju Black. (Vraj „drž hubu“! Gentleman, ten Black!)

(nový odsek) Selene neprotestovala a uznala, že Black povedal konečne niečo rozumné. Po nej (v)liezol Potter, ktorý (po)mohol preliezť Lily. Elfská princezná Arwen si musela pomôcť sama, lebo Remus mal oči nalepené sekundovým lepidlom na tej knihe. Nakoniec vliezol Black. Cesta bola v pohode až na to, že sa tam občas niekto zakoptal (Huh?) a spadol, hlavne to boli Sel a Pew.

(nový odsek) Keď sa im konečne podarilo dostať ku Trom metlám, našli si tri stoly a posadili sa k nim. Black išiel objednať, doniesol každému po pohári ohnivej whisky. Selene iba rozmýšľala, na čo sa to len dala, ale keď Black pred ňu položil pohár s ohnivou whisky, iba ho hodila do seba. Black na ňu pozeral jak na neviem čo.

(nový odsek) "Čo je!?" Spýtala sa Sel, keď si všimla, že na ňu Black akosi zvrhlo hladí.

(nový odsek) "Ale nič, len, (← bez čiarky) že asi idem po ďalšiu whisky," povedal a odišiel.


autorka pôvodného veľdiela: Silno zelená Dada
glosátorky:
Ayamee

článok pripravila: Ayamee



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?