streda 9. júna 2010

11. kapitola - Vianočné prázdniny


VIANOČNÉ PRÁZDNINY

Bolo krásne ráno a konečne napadol sneh. V Chrabromilskej klubovni sa práve zobudila Pew. (A prečo spala rovno v klubovni? To popredu oslavuje vo veľkom Vianoce alebo čo?) " Och bože, za dva týždne sú prázdniny a ja nemám ešte pre nikoho darček," pomyslela si. (Najprv som chcela pindať, že prvé, na čo pomyslí po prebudení sa, sú dáke stupídne darčeky, ale ja napr. vždy, keď sa biflím na skúšku alebo test, ráno vstávam asi tak, že zvoní budík a nie, aby som pomyslela na trinásť chutných Aziatov, ktorí sa po sebe cápu na pódiu (niežeby to SuJu – budí ma ich pesnička - bežne robili... žiaľbohu!), ale napadne ma: „412, emisné ážio!“ a tak podobne. Čiže k téme, čo ťa prvé napadne, keď vstaneš, sa týmto už nevyjadrujem.)

"Ani nespomínaj." Povedala Sel, ktorá sa práve zobudila, a so strachom na tvári sa pozerala na spiacu Lily. "Sakra, taká kravina sa mi snívala. Mala som otrasné ružové vlasy a presne na Vianoce!"

(nový odsek) "jej, vnukla si my nápad, čo dám záškodníkom," uškrnula sa Pew. (Tak za prvé, prečo im chce niečo dávať? Veď sa akože nenávidia! A za druhé, ak im už aj chce niečo dávať, prečo to budú kadere Selených ružových vlasov?! Oni sú dáki fetišisti na vlasy, tí záškodníci? *ku koncu sa zasnívala, lebo Edo vo Wide Awake rád fetuje Belline vlasy a... ách!*)

" Ja len dúfam, že im nechceš dať nejaký elixír, aby všetko, čoho sa dotknú, zružovelo. Ja by som s tým aj súhlasila, ale keď sa mi dotknú vlasov – a záškodníci mi teda veľmi často len tak obchytkávajú vlasy -, tak ťa zabijem. Teda skôr ich!" povedala Sel a vyčarila krásne otrasný úsmev. („Krásne otrasný“? To znie super, to si zapíšem! Bez irónie!)

"Boha, Sel, zase všetko vieš, ale nie, mne stačí aj pľuzgierový elixír. A ten ružovíýýýýýýýýýýýý elixír ešte nik nevymyslel! (A prečo sa mi potom zdá, že taký elixír už Rowla dakde spomínala...?) Keby si aspoň raz počúvala na elixíroch, vedela by si to!" povedala nasrane.

(nový odsek) "No ,keby ťa nevyrušovali myšlienky chalanov! (Tak na čo im ich, preboha, číta? Či ona má takú automatickú schopnosť, že tie myšlienky prosto počuje, aj keby nechcela? A čo je ona inak dáky X-men alebo čo?) Ináč je to dosť super, také pikantnosti sa dozvieš. A teraz som ti nečítala myšlienky, vôbec neviem, že myslíš na palacinky so šľahačkou, ktoré si mieniš dať na raňajky, lebo máš na ne strašnú chuť. A aj na Sterlinga máš chuť, ale to radšej fakt nebudem konkretizovať, nechcem byť obscénna... A ináč musím ísť, lebo sa mám stretnúť so Snapeom," povedala a chystala sa na odchod. "A mohla by si, (← bez čiarky) si skúsiť aspoň raz čítať myšlienky." Dodala na záver tento nezmysel, v ktorom elfskej princeznej Arwen odporučila, aby sama sebe čítala myšlienky.

"No a nevieš ako?" zakričala za ňou ešte Pew. „Ja nie som X-men ako podaktorí...“

(nový odsek) Ako Sel odišla, Pew sa rýchlo obliekla do x-menovskej uniformy, aby sa Selene priblížila aspoň týmto spôsobom, keďže ona žiadne špeciálne mutantské schopnosti nemala, ovšem okrem pseudoelfského mena, čo by sa ale teoreticky tiež mohlo počítať, a vybrala sa na raňajky. Na tie palacinky. Potom sa vrátila, zobrala si knihy a vybrala sa na transfiguráciu. V klubovni strela prefektku, ako pripevňovala na nástenku odkaz. Na ňom bolo napísané:

" Milý študenti!
Od zajtra sa vám začínajú predĺžené prázdniny. Bola by som rada, keby sa mi podpísali tí, ktorýííííííííííííí zostávajú na Vianoce v Rokforte.

Zástupkyňa riaditeľa
Profesorka McGonagalová

" Sakra, ja som taká krava! Nestíham na transfiguráciu, Zloduch ma zase oblial vodou, na chodbe ma stihol nasrať Black a ešte k tomu neviem, čo mám kúpiť na Vianoce! " vošla do klubovne hundrajúca, ale na všetku tú vodu až prekvapivo suchá Sel. Keď zbadala, že tam niekto je, vykoktala zo seba iba: " Kurva, do Piče ! S veľkým P! Lebo je to veľká piča! Moja piča!"

" Ako si dovoľuješ takto rozprávať na pôde školy? A nútiť k tomu i úbohú slečnu glosátorku? Strhávam Chrabromilu desať bodov. A slečne glosátorke udeľujem Merlinov rád druhej triedy za to odhodlanie, že toto glosuje!“ Vykríkla prefektka na Sel.

(nový odsek) " No konečne si tu. Tu máš knihy a ideme." Nevšímala si prefektku Pew.

(nový odsek) " Ty drž hubu, Pew, si mi ukradnutá. A to tajomstvo, že sa ti páčia Remus a Black nikomu nepoviem," uškrnula sa Sel a vyšla szzzzzzzzzzzzzz klubovne.

(nový odsek) " Ha, ty si jej dala dole celých desať bodov, tak jej treba, huse jednej, ale tých kto vie odkiaľ nabratých (?) 160 bodov si, (← bez čiarky) mohla odpustiť," povedala Pew prefektke, keď vyšli z klubovne intímne sa objímajúc. Elfská princezná Arwen chcela, aby Selene trochu žiarlila, ich milostný vzťah totiž prežíval miernu krízu, ako ste si isto ráčili všimnúť na základe toho Seleninho netaktného „drž hubu!“

(nový odsek) " Hmmm, to hej. Myslím, že ma zabijú, ale ja som jej neklamala. Fakt ju mám veľkú... Chceš to vidieť?“ na Selenu to divadielko očividne zabralo, pretože o chvíľu elfku a prefektku dobehla, prefektku zrazila k zemi pravým hákom a zavesila sa na elfskú princeznú Arwen, akoby sa nič nestalo, Jej sa fakt páči Black, a Remusa som si vymyslela."

(nový odsek) "Prosím ťa, komu by sa nepáčil Black, a ináč, mali by sme si všimnúť, že za minútu zvoní."

(nový odsek) " Nehovor, že aj tebe sa páči. Arwi! Veď si mi povedala, že ma ľúbiš a na chlapov si nikdy nemyslela a ani nebudeš! A ja sa ani nechcem ponáhľať, lebo musím sedieť (A prečo by akože musela?) s tým nenažrancom!"

(nový odsek) Mne nie, mne sa páči niekto iný."

(nový odsek) "Hej a kto?" spýtala sa rýchlo Sel.

(nový odsek) " A na čo to chceš vedieť?" pomyslela si Pew, lebo vedela, že Sel si to prečíta v jej mysli. Hnusná drzá zlodejka myšlienok!

"No tak! Veď to i tak to viem! zaklipkala poťutile očami, „Ale chcem tie krásne slová počuť nahlas! Veď som tvoja kamoška. Tvoja frajerka. A ako tvoja kamoška by som to nikomu nepovedala. Veď do toho, že ma ľúbiš, vlastne nikomu nič nie je. Tak mi tú lásku už vyznaj!"

(nový odsek) "No, poznám ťa dokonale, zlato. Pohladila ju elská princezná Arwen po líci. „Zajtra by to vedela už celá škola, určite by si sa tým chválila, a nesnaž sa to vypočítať,“ ukázala na Taylorov polynóm zo štvrtej kapitoly, bo ťa zabijem!

"Ja sa snažím, veď matika je moja srdcovka. A mne sa našťastie nik nepáči, a ty už vôbec nie," zmenila tému NASRATÁ Sel. Bola urazená, že jej elfka odmieta vyznať lásku nahlas. Vravím, že ich vzťah šiel v poslednej dobe dolu vodou...

"Tým by som si nebola až taká istá," uškrnula sa Pew. "A poď už," dodala, keď zazvonilo, a rozbehla sa ku dverám.

Keď vošli do triedy, Pew si sadla k Remusovi, ktorý zase niečo čítal, a Sel si sadla k Petrovi.

(nový odsek) "Bože, prestaň, túto knihu mi poslali rodičia iba včera!" vykríkla nasrato Sel, keď sa jej Peter pokúsil zožrať knihu. (Kde na to tá autorka chodí, preboha? Vraj knihožrút...)

(nový odsek) Pew videla, že Peter zase žuje Selinu knihu, tak vytrhla knihu Remusovi a hodila ju Petrovi, Ktorý ihneď pustil Selinu a začal žuť tú Remusovu. Remusova bola totižto z recyklovaného papiera a ten chutil Petrovi najviac.

Po chvíli do triedy vošla strašne nasratá profesorka. " Môžete mi povedať, prečo má Chrabromil iba 10 bodov? Čo ste zasa vyviedli? Koho ste zasa nasrali? Okrem mňa, samozrejme! Lebo ja síce som na vás nasratá, ale body som vám nestrhla, veď ste moja fakulta a nebudem si predsa srať do vlastného hniezda! Nasrať! A Petigrew, prestaňte žrať tú knihu. Sullivanová sadnite si niekam inam, lebo ten nenažranec tuším začína žrať i vás. Aha, to máte iba rozstrapkané končeky a ja že vám začal žuť vlasy. Tak nič... A teraz mi láskavo povedzte, prečo máme iba 10 bodov, veď sme ich mali 170."

Pew sa pozrela na Sel a pomyslela si: "Upss, Sel, tuším budeš mať problém."

(nový odsek) Sel si išla sadnúť do prázdnej lavice, ale zrazu ju zastavila profesorka. " Sullivanová, nechceš mi niečo povedať? Napríklad to, prečo ti tykám? Ale ty mi vykaj! Hoci najlepšie by bolo onikanie!"

(nový odsek) "No vlastne áno, budem vám onikať, keď tak veľmi chcete. Vlastne pardón, budem im onikať, keď tak veľmi chcú. To ja som minula tie body."

(nový odsek) "Prosím? Hádam som zle počula? A to všetky naraz? Jednorázovo?" spýtala sa prekvapene.

(nový odsek) "Hm, myslím, že áno," priznala sa Sel. (Ale teraz vážne, veď tá prefektka jej strhla desať bodov, tak ako sa to zrazu zošestnásťnásobilo?)

" A to ako sa Vám podarilo?! Však vy ste o 10 bodov prekonali záškodníkov," ďalej sa rozčuľovala profesorka.

(nový odsek) " Hej? Super! To idem zavolať ľudí od Guinessovej knihy rekordov!" povedala sarkasticky Sel. " ale nechápem to, oni robia somariny a sú na tom lepšie než ja. Ja som hovorila len pravdu."

" A ktorý učiteľ ti strhol tie body? Aby som si ho mohla osobne podať, viete?"

" To nebol učiteľ, ale prefektka, ale ďalej vám nemôžem povedať. Sľúbila som, že to nikomu nepoviem." (Huh? Kedy a čo komu sľúbila?)

"Dnes zostávate po škole aj s tou prefektkou! A teraz ideme preberať učivo!" ukončila hádku profesorka. (A akože prečo zostáva po škole tá prefektka? Lebo strhávať body vlastnej fakulte je trestné? Hoci ak im strhla až 160 bodov, tak to už fakt hraničí s trestným činom alebo pozvánkou na psychiatriu. 160 bodov jednorázovo hádam ešte nikto nikdy nikomu nestrhol za celú éru Rowlingovej a všetkých vydarenejších aj takto úbohých fanfiction príbehov!)

Sel bola chvíľu ticho, ale potom ju niečo napadlo: " Pani profesorka, ja dnes nemôžem, dnes máme tréning."

"Tak vynecháte tréning! A už neprotestujte, lebo budete po škole týždeň."

" Dobre, tak zostanem a rovno odídem z týmu, mne je to fuk!.

" No ako chcete, ale teraz už držte ústa! Mňa vydierať nebudete! Ak vypadnete z týmu, aspoň budeme môcť prijať niekoho, kto aj vie hrať metlobal! Každý predsa vie, ako ste sa dostali do týmu vy! To vaše trápne čítanie myšlienok, vďaka ktorým ste prišli na to, že nielen vy chodíte do Zakázaného lesa zbierať lysohlávky, ale aj pán profesor Filch, ktorý vás tam minule načapal a rovnako vy jeho. Keby nehrozilo, že náš drogový kartel nahlásite úradom, metlobal si nikdy so Sterlingom nezahráte!"

Zvyšok hodiny bola už Sel ticho. Po hodine sa Sel vybrala preč a ani na Pew nepočkala, čo ale vôbec nebolo nezvyčajné. Veď tieto akože kamošky vždy všetko robili samy a všade chodili osobite, minimálne s trojminútovými odstupmi.

(nový odsek) "Čau, Selene," pozdravil ju Snape.

(nový odsek) " Čauko. Sorry, ale nemám náladu sa s niekým rozprávať," odbila ho Sel a pokračovala ďalej, ale už nie sama, lebo ju stihla dostihnúť Pew. Teda aspoň si to myslela.

(nový odsek) " Sullivanová, ty si tomu dala. A James je na teba naštvaný. A ..." (Prečo by bol James naštvaný? To on chcel držať Guinessov rekord v najvyššom jednorázovo strhnutom počte bodov?)

(nový odsek) "Drž hubu, Sirius, choď si za prefektkou XYZ, tá ťa určite rada uvidí."

(nový odsek) " Sel, čakaj na mňa a Black, ty láskavo odpinkni," oborila sa na Blacka Pew, keď ich dobehla.

(nový odsek) "Vykašli sa na neho," povedala Sel.

„Ech, ech,“ okašliavala Blacka elfská princezná Arwen vehementne. Snažila sa nájsť v hrdle i dáke hlieny, ale, žiaľbohu, jej zápal pľúc ustúpil už pred niekoľkými dňami, čiže to bol len neškodný suchý kašeľ.

" No OK, a inak, Black, pozor na tie ...." upozornila ho pokojne Pew.

(nový odsek) "Aúúúú," zavil Black ako pes.

(nový odsek) "Hej, Selene, čakaj, dúfam, že to s tým týmom nemyslíš vážne? Ty si v týme iba kvôli tomu, že si vydierala učiteľský zbor? Sirius, čo robíš na zemi? Čucháš Sullivanovej topánky? Stúpila do niečoho alebo tak? Veď väčšinou ťa venčíme až v Rokville pri Škriekajúcej búde a okrem toho, správny psíčkar si po svojom miláčikovi vždy uprace..." povedal lesklý poter na matnom nátere akonáhle sa u Pottera dostavila náhla potreba vymaľovať chodbu matným náterom a následne lesklým poterom a tak za nimi pribehol s maliarskou štetkou v ruke.

(nový odsek) " Ale, zoznamuje sa zsssssssssss tými padacími dvierkami, čo sú v podlahe," odvetila mu pohotovo Pew.

(nový odsek) " Aj keď ja si myslím, že by sa mal zoznamovať skôr s tou prefektkou, čo myiiiiiiiiiiiiii strhla body," doplnila ju Sel ďalšou extrémne od veci poznámkou.

(nový odsek) " Keby ma niekto hľadal, idem za Snapeom. Selene odišla a nechala tam stáť elfskú princeznú Arwen s Blackom – ktorý ale nestál, on ležal na zemi - a Potterom. A na tú štetku tiež netreba zabúdať! Nie, nemyslím prefektku XYZ, myslím tú maliarsku štetku!

(nový odsek) " No super," pomyslela si maliarska štetka a radšej sa vybrala na elixíry.

" Severus, čakaj," zakričala Sel.

(nový odsek) " Ó, už sa so mnou chceš rozprávať? Choď si radšej za Blackom," odbil je nasratý Severus, čomu sa ani nečudujem.

(nový odsek) " Bože, Sevie nebuď taký, ty vieš, že ho akože nenávidím. A on za mnou dolieza. Lebo ho k tomu núti dáka zvrátená autorka nekvalitných fanfiction príbehov." Povedala len tak mimochodom, keď vchádzali do triedy.

" Čawte, no konečne ste tu, máte šťastie, Slugy tu ešte nie je," oznámila im Pew, ktorá sa tam teleportovala, pretože doteraz predsa bola s Blackom, Potterom a jeho štetkou na tej chodbe či kde.

(nový odsek) " Sevie, poď, tu je voľná lavica," zaviedla Selene Severusa k lavici úplne vzadu. Viedla ho za ručičku, ako starostlivá mater svoje veľkým zlým svetom neskúsené deťúrence.

(nový odsek), Ufňukanec má frajerku," ozval sa Remus. (Jasné, už len Remus by sa týmto štýlom ozýval!)

" Máš s tým nejaký problém?!" okríkla ho.

„Áno, mám! Mám s tebou reálny problém!“ zastala sa Remusa slečna Ayamee, „Vyzývam ťa na súboj! Len ty a ja pri splne mesiaca! Môžeš si priviesť svojho súkromného vlkolaka, ale Remus je môj a na žiadneho Jacoba Blacka (a najlepšie bude, ak ani na žiadneho Blacka vo všeobecnosti) ani nepomysli! Ja si ako zbraň volím tessen,“ a názorne rozprestrela svoj čerstvo naostrený bojový vejár, „Ty si za zbraň môžeš vybrať tú svoju lesbickú perzskú mačku, ale pokiaľ by sa dalo, príď neozbrojená, mačky mám rada.“


autorka pôvodného veľdiela: Silno zelená Dada
glosátorky:
Ayamee
článok pripravila: Ayamee



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?