streda 2. júna 2010

10. kapitola - Animágovia


10. kapitola (nepýtajte sa ma, kde je tá deviata)
Animágovia

Asi po hodine (Hodine čoho? Pilatesu?) bola Sel už taká opitá (Aha...), že sa smiala na každom Blackovom priblblom vtipe, Lily sa oblizovala s Potterom (asi bola tiež na mol), len Pew s Remusom boli pri zmysloch. Remus bol zahĺbený v tej svojej knihe a Pew sa rozhodla, že už to ďalej nevydrží a pôjde na záchod.

(nový odsek) Bola to ďalšia stupídna stávka – ak elfská princezná Arwen celý deň nepôjde na záchod, dostane Blackovho Hugo Bossa. Nechala Remusa, nech si číta – veď prečo by vlastne mal ísť na ten záchod s ňou? -, a baby nechcela vyrušovať. No čo, bude to ťažké, ale bude musieť ísť na záchod sama. Tento okamih skôr či neskôr nastane v živote každej ženy... Ešte sa porozhliadla po miestnosti a potom odišla.
(nový odsek) Nechcelo sa jej ísť do hradu (A kde sa akože opíjali? V tom Zakázanom lese na mýtine rovno s kentaurami a jednorožcami?), preto sa vybrala rovno k zakázanému lesu (zo Zakázaného lesa ešte viac do Zakázaného lesa...). Išla stále ďalej a ďalej, až napokon ani nevedela, kde je. Zrazu bola strašne unavená, tak si sadla na peň a zaspala. Zobudila sa až na druhý deň v noci (Ona na nepohodlnom tvrdom pni plnom triesok prespala dva dni?) na vrčanie. Obzrela sa a uvidela niečo veľké a chlpaté.

(nový odsek) " Preboha, vlkolak!" skríkla hrôzou hneď, keď jej došlo, že je spln. Chvíľku cúvala, až narazila na strom, ktorý jej zabránil, aby mohla ďalej cúvať. A elfská princezná Arwen nám, zdá sa, docúvala... Zastala tam a zrazu jej skrsol v hlave nápad. Nebol práve najlepší – čomu sa čitatelia, keďže tú magorku už trochu poznajú, ani nebudú čudovať -, ale keby sa jej podaril, zachránila by sa.

" skúsim sa premeniť, však sme to už s babami skúšali. A až sa mi to ani teraz nepodarí, tak potom zbohom škola, zbohom svet," pomyslela si a začala sa sústrediť.

Zrazu na mieste, kde stála predtým ona, sedelo malé biele perzské mačiatko.

" No super, mačiatko!" začala sa rozčuľovať elfská princezná Arwen, keď už bola opäť v ľudskej podobe, "a ešte k tomu biele!"

Vlkolak znovu zavil svoje vĺčatko do perinky a uvil mu i púpavový venček,elfskou princeznou Arwen myklo. Čo je to za materinského vlkolaka, preboha? Takí bývajú obzvlášť nebezpeční – keď si chránia mláďatá! Za ním niečo zavrčalo.

"žeby ďalší vlkolak?" začala rozmýšľať elfská princezná Arwen. Ale nie, bol to čierny pes, po jeho boku jeleň a potkan – toho bolo vidieť najlepšie, pretože bol zabalený v bielej perinke. Vlkolak do perinky nezavíjal vĺčatko, bol to potkan! Boli jej povedomí – také zvieratká už videla veľakrát, napr. v zoo a minule jedného jeleňa zbadala i v lese za domom!; alebo to bol muflón? -, ale ďalej už nemohla rozmýšľať, lebo ju vlkolak odhodil tak silno ,že ju to šmarilo o strom a omdlela.

(nový odsek) Prebrala sa až v nemocničnom krídle. Pri nej stáli Lily, Selene a na jej prekvapenie aj záškodníci.

"Čo sa stalo?" povedala elfská princezná Arwen, keď sa prebrala. "Pamätám sa iba na to, ako som vbehla do zakázaného lesa a tam som stretla vlkolaka, psa, jeleňa a potkana. A potom už na nič."

"No," začala Lily, "Ani my nevieme ,čo sa ti stalo, iba vieme, že ťa našli títo tu," povedala a ukázala na záškodníkov.

" Aha a ani oni nevedia, čo sa stalo? Stalo sa vlastne niečo? Znásilnil ma niekto konečne? A kde vlastne zmizli tie zvieratá? Ten jelenček a muflón? Ale skôr si myslím, že to boli animágovia. Čo myslím, ja to viem! Som predsa dáka mary sue, ja viem všetko! Len sa spýtajte! Harry Potter na konci siedmej knihy porazí Voldemorta! A Dumbledore zomrie ešte v šestke!" Keď to povedala, James so Siriusom sa na seba nebadane uškrnuli. Nik si to nevšimol iba Sel, ktorú to veľmi nezaujímalo. Čo tam po tom, že spolu majú dáke pletky? Nech sa na seba naďalej zaľúbene škeria...

"Kedy môžem s (← spolu →) tadeto odísť? O dve minúty? O tri?" spýtala sa elfská princezná Arwen hneď, ako Pomfritka prišla k jej posteli.

(nový odsek) "Dnes poobede môžeš odísť." povedala.

"Super! Hmmm... čo som vám to chcela povedať? Že chcem vlastného muflóna...? Nie! Že chcem vlastného potkana...?" opýtala sa Pew, keď odišli záškodníci.

(nový odsek) "Neviem," povedala Lily.

" Nie náhodou, že si sa v lese premenila na mača? Biele? Perzské?" povedal len tak mimochodom Sel. Mužský rod preto, lebo Selena reálne uvažovala o zmene pohlavia, tak sem-tam skúšala žiť mužsky a autorka potom preto z úcty k nej sem-tam použila i mužský rod, keď o nej/ňom hovorila.

(nový odsek) "Hej, hej asi to som chcela povedať, a skade to ty vlastne vieš? Kto ti to nabonzoval? Ja som vedela, že tým sýkorkám sa nedá veriť! Sedeli tam dakde na strome a špehovali nás a potom ti to požalovali!

"Ja neviem, odkiaľ to viem. Možno niekto štebotal, no... Jaj a ja už musím aj tak ísť, tak pa," povedala Sel a rozbehla sa k dverám.

"Počkaj, aj ja idem, som už hladná a nechcem zmeškať obed, pa." A vybehla szzzzzzzzzz ošetrovne aj Lily.

Ako Lily a Sel kráčali chodbou, išli im oproti záškodníci.

"Bože, ja dúfam, že Pevensiová nič netuší. Veď ak sa zistí, že sme animágovia, tak ma šľahne. A inak z nej bola krásna cicka." Myslel si Black.

V tom Sel zastala, ako keby bola zmyslov zbavená. (Krásne prirovnanie, vraj „zastať ako zmyslov zbavená“!)

" Hej, Sel, čo ti je, čo si zbadala ducha? " zatriasla ňou Lily. " a poďme už na obed, bo asi umriem od hladu."

"Sorry, ale ja nie(medzera)som hladná," zaprotestovala Sel a vybrala sa smerom do Chrabromilskej klubovne.

Na ošetrovni:

"Boha, ja to tu už nevydržím," pomyslela si Pew hneď, ako odišli jej kamošky. "Musím sa odtiaľto odísť. Ako sa bolo sa to kúzlo? Abrakadabra? Avada Kedavra? Aha, už to mám!" pošepkala po (← spolu →) tichu kúzlo a bezpečne uzamkla Pomfritkou – to ako hranolkou - Pomfritku v jej kancelárií. "A už len vyriešiť, ako sa s (← spolu →) tadeto dostať," v tom zbadala pootvorené okno a vyliezla niíííííííím von. "Do kelu, zasa tu vidím dáke hviezdičky: ****, ale to je teraz jedno, je to vysoko," zakliala, keď sa ocitla na okne, pomaly sa posúvala a vošla do vedľajšieho okna, nevšimla si však, že sú to chlapčenské sprchy. Našťastie (Našťastie? Skôr škoda!) tam v tomto čase nikto nebol. Ako (← spolu →) náhle sa spamätala, vybehla von.

Cestou do klubovne nikoho nestretla. Až v klubovni narazila na Selene.

"Ahoj, Sel, ty tu čo robíš?" povedala prekvapená elfská princezná Arwen.

"Ale sedím tu, až si, (← bez čiarky) si nevšimla. A inač, už ťa Pomfritka pustila?" spýtala sa Sel.

"Nie, zdrhla som, už som to tam nemohla vydržať!" uchechtla sa Pew. "A koľkého je vlastne dnes, lebo ako sa mi zdá, tak som v lese bola dva až nie tri dni," dodala.

"Neviem koľkého je, ale bola si tam dva dni + jeden v nemocničnom krídle. Sorry, ale teraz sa musím učiť." povedala Sel. (A neboli Sel s Pew doteraz výkvetmi, čo sa môžu rovnať záškodníkom? A zatiaľ sa tu len biflia a biflia...)

"Jaj, vidíš, aj ja by som sa mala, ale nejako sa mi nechce," povedala elfská princezná Arwen a vybehla do spální. (Ony sú aké silné individualistky, každá vždy všetko robí sama a ja osobne ani na ten záchod väčšinou sama nejdem, veď s kamoškou je to lepšie – bez kadejakých zvrhlých podtónov!)

(nový odsek) Sel si vybrala knihy, ale nemohla sa sústrediť na učenie, pretože rozmýšľala nad tým, či má Lily a elfskej princeznej Arwen povedať, čo si prečítala v mysli Blacka. (V prvom rade mu nemala v tej mysli čítať! Čítať cudzie myšlienky bez povolenia je neslušné a neetické!) Nakoniec sa rozhodla, že jej (Iba jednej? A ktorú si vybrala?) to povie a vybrala sa hore za ňou.

"Hej, Pew, musím ti niečo povedať, " začala Sel, keď vošla do spální.

"Nechaj ma tak, teraz si čítam," odbila ju Pew.

" Ale to, čo ti chcem povedať, je niečo dôležité. Hmmm... čo som to chcela? No vidíš, kvôli tebe som teraz zabudla," nasrala sa Sel.

"Nesúvisí to náhodou zsssssssssssssssssssso záškodníkmi?"

(nový odsek) "Hej, hej, asi to súvisí s nimi."

" Aha, tak viem, čo si chcela povedať, nie náhodou to, že sú animágovia?" zamudruje Pew.

(nový odsek) " A ty to skade vieš?" začudovala sa Selena.

"Ale šak to je jasné. Keď si to tak zoberieš, v lese ma našli štyria záškodníci. Čiže Jeleň, pes, Potkan a vlkolak. Po druhé Black sa na minulej hodine škrabal, ako keby mal blchy. Po tretie, čo myslíš prečo si dali prezývky Paroháč, Tichošlap, Námesačník a Červochvost ? (A ja že sú to skôr súkromné prezývky, nie také, ktoré pozná a používa celá škola...) A po štvrté... tie tri by ti aj mohli stačiť, čo povieš? Alebo za štvrté: Som mary sue, viem všetko, vlastne je dosť čudné, že mi to došlo až v desiatej kapitole," rozhovorila sa Pew.

"Dobrý postreh, dobrá mary sue, dobrá!" po dlhom uvažovaní povedala Sel.

"A ty to s (← spolu →) kadiaľ vieš?" opýtala sa Pew.

"No, to je teraz už jedno. Takže teraz sa môžem ísť spokojne učiť." povedala Sel.

"SELENE SULLIVENOVÁ!" zakričala na ňu nasratá Pew. („Nasratá“ je zjavne autorkino obľúbené slovo.)

"No tak dobre. Vyčítala som to."

" A ako, prosím ťa?" spýtala sa.

(nový odsek) "Ja viem totiž (← spolu →) to od 2. triedy čítať myšlienky," povedala Sel akoby nič. A vlastne sa to v tom druhom ročníku aj stalo akoby nič – jedného dňa sa prosto zobudila a perfektne ovládala oklumenciu! Že prirodzený talent, nie?

(nový odsek) "Čože? Ty kecáš! Taká dobrá byť predsa nemôžeš! A to si nevedela aspoň skôr povedať, že si až taká mary sue!?" zvolala ešte nasratejšia Pew a hodila do Sel vankúš.

(nový odsek) "Hej, to bolo kruté," zvolala Sel a vrátila jej to.

"Čo bolo kruté, to že si myiiiiiiiiiii štyri a pol roka čítala myšlienky určite nie! Ibaže by si mi čítala všetky myšlienky! Všetky zvrhlé myšlienky! Ty si mi čítala všetky myšlienky? Všetky zvrhlé myšlienky? Tak čítala?"

"No vieš čo je to čítať štyri a pol roka chalanom myšlienky? (A čo to má spoločné s tým, že čítala myšlienky svojej naj kamoške? Aj elfská princezná Arwen je vlastne chalan, či?)" zazubila sa Sel.

(nový odsek) Potom sa začala vánkúšová vojna, v ktorej nemal nik zľutovania. Keď vošla do izby Lily, spustila sa na ňu studená spŕška vankúšov. Ihneď im to vrátila. Po chvíli už nebolo čím sa obhadzovať, pretože boli všetky vankúše roztrhané. Tak izbu upratali a v kľude si posadali na postele.

"A inač, čo sa stalo s vami, keď som odišla z Troch metiel? spýtala sa Pew.

"ale vieš, ja si ani nepamätám, iba na to, že som sa zobudila ani neviem kde, a Black pri mne. Myslela som, že vtedy zošokujem. Ale našťastie sa nič nestalo (aspoň dúfam)," ujala sa ako prvá slova Sel.

" No a ja som začalo som chodiť s Potterom." povedala celá červená Lily. „Bolo som totiž som opilé.“

"To ti teda gratulujeme. Dúfame, že vám to víde (Snáď „vyjde“!) a budete mať krásne detičky," povedali naraz Sel a elfská princezná Arwen.


autorka pôvodného veľdiela: Silno zelená Dada
glosátorky:
Ayamee
článok pripravila: Ayamee






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?