piatok 8. októbra 2010

Houbi (4)

" Ty Sasuke , spis?" otocila som hlavu a strnu (a čo? strunu? moja milá, je úplne jedno, ako máš otočenú strunu, ona vyzerá zo všetkých strán rovnako!). Mal zavrete oci.

" Hmmm , ani nie" odpovedl trochu mimo akoby ho nieco trapilo. A potom v jednej sekunde ma chytil a pritisol k sebe. Stihla som sa obzriet a vsimla si prsty ktore sa dotykali platna od Van Gogha či koho, na druhej strane. Hmm, niekto ich tam dokreslil a nepovedal mi o tom? Že sa ten Da Vinci nehanbí! Aj aj mi bolo čudné, že sa včera v noci obšmietal okolo nášho stanu... Nieco tam bolo nadychla som sa a chcela vykriknut ale Sasukeho ruka ma zadrzala. Ne-nevýslovná drzosť!


" Šitatatašitatatašitatatašitatata , " dival sa mi do oci a odrazu začal napodobňovať zvuk vlaku, čomu som absolútne nechápala a preto som sa na neho pozrela pohľadom, ktorý sa pýtal, či je v poriadku. On ma však nepochopil - ked videl moj pohlad a pritisol ma k sebe tak aby som sa nemohla hybat, ale dýchať mi dovolil, lebo by som asi zacala panikarit

" Ked budes v klude odide to" posepol mi a ja som vedela ze to videl aj vcera , nevedela som co to je, iba sa tisla k nemu a plestila na to oci , obchadzalo to stan a zastavilo sa pri vchode , zamknutom. Skrcila son nohy. Videla som ako to chyta do svojich dlhych prstv (a čo chytá? čím chytá? prečo chytá? kde chytá? ako chytá? okrem toho – Shikamaru a Temari im pobrali prakticky všetko okrem jedla, vodovodného kohútika a oblečenia, v stane bola zrejme čiernočierna tma – AKO niečo videla? mohla nanajvýš niečo počuť, ale vidieť? vonku je tma a v stane tiež). A chce otvorit ale zamok nepustil (ak dajaký existoval, bol predsa zvnútra a toto neboli domové dvere, všakže). Sklbalo to s nim (s čím to?) (na tvojom mieste by som ani nechcela presne vedieť, s čím presne sa to hrá...) a silou mocou sa k nam chcelo dostat ale nakoniec to odislo a ja som sa cela ustrachana nechala kolembat Sasukem. Po hodnej chvili ked som prestala krcovito stiskat okraj jeho tricka – dnes už, bohužiaľ, nechcel spať naostro - a mohla zacat hovorit som zo stuhnutych ust vydrala.

" Co to bolo?" dychala som strasne splasene.

" Neviem , vcera to tu bolo tiez ale uz si spala , chodilo to okolo ale nepokusalo sa to sem dostat. Nespal som do rana a potom to povedal Shikimu , a on mi povedal ze kedysi sa tu stali vrazdy ze jedno dieca vsetkych pozabijalo ale ze je to iba povera (tak stali sa tam vraždy, alebo je to len povera, nech sa autorka rozhodne!) a ze to urobila pod vplyvom tych hub a utiekla , nikdy sa nenasla. Myslel som ze je to iba nejake zviera ale teraz uz to asi tvrdit nemozem " Boze prisla som sem kvoli stavke , a vlastne ho pretiahnut a keby nebol so mnou v stane asi by som zomrela od strachu. (*rozhorčene* no to snáď nie! toľká poľutovaniahodná udalosť by to bola...) (a kedy vybuchne tá sopkaaaa?!)

" Myslis ze je to pravda" (predstavte si tam otáznik)

" Neviem , na povery neverim ale toto sa zda az prilis skutocne. Že niekto sa tak sfetoval, až zmasakroval celé kempovisko a potom si jednoducho zmizol fetovať niekam inam a nikto o ňom už nikdy nepočul. Veď také veci sa stávajú bežne! Ale Mali by sme si to ist overit von , ci sa len Naruto nechcel za dneskajsok (dneskajšok... preboha, stalo by sa tomu dievčaťu niečo, keby napísala jednu vetu absolútne bez chyby a NORMÁLNE?? chcem tak veľa? T_T) (mne už táto „vec“ berie silu, dochádzajú mi slová a glosy – ako ste si asi všimli , ja už nechcem nič, len aby to skončilo, no stále a stále je tu ešte milión strán!) pomstit. " usmial sa. " Pockaj ma tu dobre? Hned som spat" zacal sa vyvliekat szzzzzzzz mojho narucia a nez som si to uvedomila bol pri núdzovom vychode. Nie!!! Nemoze tam ist! Ešte som ho ani neznásilnila! Este predtym nez zacal odomykat som ho zozadu chytila pod ramenami. Znásilním ho a znásilním, veď som sa o to stavila! Kvôli tomu som tu!

" Nie , nechod tam! " stracala som sa vo vlastnych slovach. (DRAMATICKÁ CHVÍĽA!) (Čoby dramatické, ja sa v týchto slovách – lebo toto ani nie je poviedka, toto je prosto NEKONEČNÝ zhluk slov! – strácam už dobre dlho!) Otocil sa ku mne a prinutil si ma lahnut (určite sa nemusel veľmi namáhať) spat naklonil sa nadomna. („ľahnúť späť naklonil sa nado mňa“? ehm?)

" No tak Saky (ľudia... konečne sme sa dozvedeli meno hlavnej hrdinky... NEVERÍM!!) (potlesk, ovácie, aplaus, poprosím!) , nic tam nebude stavim sa ze je to Naruto." (ešte teraz si myslel, že ide fakt o to dievča, čo to tam vyzabíjalo a teraz sa chce staviť, že je to Naruto?) (ale čoby, samozrejme, že vie, že to nie je iba Naruto, no snaží sa ten Sáčik uchlácholiť, nech ju ešte rýchlo pretiahne, kým ich to dievča zabije!) chcel sa odtrhnut ale ja som ho k sebe este viac pritisla a pobozkala. Bozky mi opatoval. A potom prudko zasvietili svetla škótskeho aut(a)obišíka presne na nas stan. Aj cez svetlo bolo presne vidno tvar zeny s roztrhanym oblecenim a blaznivymi ocami ako sa s rukami na stane na nas diva (moment, čo? a kto zapol svetlá autobišíka? či on je automatický – preto AUTObišík zapne sa vždy, keď to autorka potrebuje na dramatizáciu? eh, a pravdaže tú ženu bolo vidno, keď stála pri stane, na ktorý dopadalo svetlo! o_O predpokladám, že to auto bolo trochu ďalej, keďže oni boli na kraji lesa a jazera, potom tam boli ešte stany, pochybujem, že autobišíka zaparkovali tak, aby mieril rovno na nich + pár ďalších vecí, takže príliš ostré svetlo zrejme tiež môžeme vylúčiť) (a určite tej žene videla priamo do tváre a na oči, keď to úžasné svetlo obtiahlo iba jej obrysy...) (...tá fyzika, darmo...).Zlakla som sa a nebola som sama , Sasuke nadomnou uplne zamrzol. Chvíľu som hľadela na tú sochu. Vykrikla som a to stvorenie nas prestalo pozorovat a uslo , svetlo stale svietilo a ja som sa stale tisla k Sasukemu. Dnesna noc sa ani zdaleka neskoncila. Ozvali sa hlasy. Narutov.

" Hej vy dvaja ste v poriadku? Svätá Helena buchla! Začala sa valiť láva! Čas na nočný kúpeľ!" ani jeden z nas sa nemohol pohnut. " No tak otvorete!"

" Pockaj, nerozumiem ti! Otvorete? " povedal Sasuke a odtrhol sa odomna. Odomkol a Naruto stal pri vchode.

" Siel som na wc a vsimol si tuto zenu ako tu obieha ako Zem okolo vlastnej osi vasho stanu! A tiež som počul akési šitatatašitatata, tak som si myslel, že sa hráte na vláčik, dattebayo! Aj ja sa chcem pridať, dattebayo! A tak som zasvietil svetlami auta, aby sme mali trochu svetla a na seba i videli, ale zároveň mam zlu spravu , toto" ukazal na nozik" bolo zapichnute v pneumatike , musime ju vymenit , vsetci su hore este nevieme ale asi pojdeme kempovat niekde inde, tu sa nám už nepáči, asi sa presunieme o pár centimetrov ďalej. "

" Doma na zahrade " povedala som biela ako stena (čo bolo vážne ochorenie, keď ste plaz) , nebolo to smiesne.

" Podte radsej do auta , dnes tam vsetci prespime spolu, dáme si i grupen sex, ak bude záujem. Navrhujem o tom hlasovať!"

" Naruto ty si ju tu videl aj vcera?"

" To chceš do grupáča i tú mátohu? Ty máš ale divné chúťky, chlapče, ale jak je libo... Pri nasom stane nikto nebol , ale pri vasom som videl niekoho sa hybat ale myslel som ze je to Sakura , zobrete si najdolezitejsie veci a podte."

Sasuke mi vzal paplon – čo bola moja najdôležitejšia vec na celom šírom svete a ja som vzala vankuse a deku ,baterky (čo tu robili? ako sa tu zjavili? Shikamaru predsa všetko zobral!). Baby boli dost vystrasene ale chalani to brali s rezervou (dajaká postihová žena, kt. by nás určite najradšej zabila, ale ľudia, berme to s rezervou, aj tak raz zomrieme). Nastupili sme do auta a kedze sme so Sasukem sedeli uplne vzadu (a keďže sme sedeli úplne vzadu tak ČO?) (tak tam mali konečne súkromie a ona ho konečne znásilnila a konečne bude koniec?!). Neboli tam dve stolicka – viete, v našom aute nezvyknú bývať sedadlá, ale kuchynské stoličky! - ale jedna velka pre dvoch ludi. Pred nami sedeli Tenten Hinatou (Tenten Hinatou? Tenten sa premenila na Hinatu? kedy? ušlo mi niečo?) , pred nimi Sai s Ino a v predu chalani Naruto s Najim (ani o tomto neviem, došiel ku ním niekto? nevynechala som ja náhodou celú jednu časť?) (a keby aj áno, kašlime na ňu, ja chcem už koniec!). Sasuke sa stale dival na zadne sklo, div si krk nevylomil. Po stranach sme okna nemali. Sasuke si sadol na sedack(u)e (odrazu už sedačka, doteraz to bola stolička... vieš, moja milá, stolička a sedadlo v aute sú dve rozdielne veci) , jednu nohu mal spustenu na zemi (čudovala som sa, že dočiahol na zem! fíha, on ale povyrástol) a druhu na sedacke , hlavou sa opieral o plastidovu stenu auta a dival sa na zadne sklo (to si nám už raz povedala!).

(nový odsek) Ja som bola v jeho naruci *ČIARKA* lavu nohu som mala na jeho nohe a pravu opretu o jeho druhu nohu aby mi neprepadla cez okraj sedacky.Bola som mensia (bola som ešte len malý plaz – žiaden krokodíl morský, skôr taký chameleón brookesia) cize som si pohodlne mohla lahnut , on mal vankus za chrbtom a viacmenej sedel. A díval sa na zadné sklo. Ja som lezala na bruchu a vankus som mala niekde v strede jeho brucha. Na nom som mala hlavu otocenu smerom k Hinatinej a Tenteninej stolicke. (1. zase tam majú stoličky? 2. prebohááááá, ona nám tu polohu, v ktorej ležala, opisuje akokeby sme nikdy nevideli ležiaceho človeka! kto to má čítať? mňa nezaujíma ako ležala! že by toto bola pointa poviedky – popísať ležiaceho človeka?) (myslím, že má autorka akúsi úchylku pre opisovanie každodenných ľudských činností – nepamätáš, ako podrobne opisovala už to umývanie sa?) Obe spali. BOLI ZNIČENÉ POHĽADOM NA MOJU ZLOŽITÚ LEŽIACU POLOHU. Rukami som obJimala Sasukeho okolo pasa (no pravdaže ho objímala rukami, čím iným? už predsa vieme, že jej nohy boli príliš zaneprázdnené bytím na tých Sasukeho, aby sa jej nedajbože „neprepadli“ zo sedačky!) (stoličky, Myzu-chan, zo sto-lič-ky!) a on mna svojimi tiez , stale sa dival cez zadne okno do lesa (prisahám, že im to zadné sklo rozbijem, ešte raz nech spomenie, že Sasuke zazeral do zadného okna!). Na nas prehodil deku kedze paplon sme dali Hinate a Tenten. Urcite citil moj splaseny dych a prudko bijuce srdce (podľa mňa jej srdce necítil, neviem, čo si namýšľa) (to ako myslíš, že ona bola plaz s veľmi hrubou kožou, až jej nebolo možné nahmatať ani pulz? plus všetky tie šupiny...).

(nový odsek) Nevedela som zaspat , ta zena ma prilizŠŠŠŠŠ vystarsila (vystaršila? to ako že spôsobila jej starobu?). Po par minutach ma prestal hladit po chrbte ale ma podvihol a zadival sa mi do oci , vobec nic nepovedal len ma pobozkal a pritisol si ma k sebe este viac (čo snáď ani nebolo možné) , teraz som mala hlavu na jeho pleci a dychala mu na krk („dýchať niekomu na krk“ nie je náhodou frazeologizmus, keď človek niekoho otravuje, prenasleduje, je v tesnej blízkosti za niekým? alebo autorka má také chúťky, že rada doslova dýcha niekomu na krk? nechcela by som) (možno autorka nemyslela „dýchala“, ale „dychčala“...?).

(nový odsek) Vsimla som si Naruta ktory sa vyskieral v spatnom (špatnom?) zrkadielku , urcite nas videl. Potom Sasukemu nieco – neviem presne čo; kedže som na ňom bola doslovne nalepená, nemohla som to dobre počuť - povedal , o tom ze idu s Nejim vymenit tu pneumatiku teraz ak by sa nieco stalo nech dava aj so Saiom pozor. Vystupili z auta ale ja som bola ako v tranze , nemohla som odtrhnut od Sasukeho svoje oci. Aj on sa na mna niekedy pozrel a zasepkal mi nieco do ucha a hned nato sa zase dival von (zo zadného okna? Aya, chystaj svoj tessen) (*demonštratívne rozprestrela svoje tessen a párkrát sa ním na rozcvičku zahnala*) a pozoroval ci nieco neuvidi.

(nový odsek) Naruto s Nejim sa po dlhom case ozvali ze tu pneumatiku sa im podarilo vymenit. Povedali ze mame dve moznosti , cakat tu do rana alebo si zobrat najdolezitejsie a za svetla sem prist este raz. (možnosť ísť kade ľahšie bez zobratia dôležitých vecí – lebo čo boli tie dôležité veci, to sa dozviete nižšie - by sa pravdaže javila ako najnormálnejšia, čo je presne ten dôvod, prečo ich to nenapadlo)Vsetci boli za druhu moznost. azdy vo svojej dvojici sa rozbehol do stanov. Zobrala som si nejake oblecenie ktore som hodila Sasukemu do rupsaku (že „rupsak“! no lol!) a kabelku (ona ide stanovať s kabelkou od Gucciho? štýlová!) s vecami ktore potrebujem – vedzte, že do rána by som bez nich nemohla vydržať. Ostatok sme tu nechali. Dosli sme k autu a Naruto bol ako blaznivy. Opisal to tak ze to divne stvorenie , ked chcel uz s Hinatou aj zSSSSo vsetkym odist chytilo kohosi – pravdepodobne to bola Hinata, ale Naruto to pre tú všadeprítomnú tmu nemohol potvrdiť na sto percent - za ruku a tahalo prec ale ona kricala (keď si predstavím, že Hinatu dabuje moja najobľúbenejšia dablérka...) a ked naruto zapalil baretku (zapálil si čiapku? a že teraz horí? vzrúšo! konečne sa niečo deje!) a zasvietil do cervenych (každá potvora musí mať červené oči, čo... originálne) blaznivych oci utieklo to. 


autorka pôvodného veľdiela: Fatalík-erorík-chan
glosátorky:
Ayamee & Myzarey
článok pripravila: Ayamee




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?