štvrtok 27. mája 2010

7. kapitola - Po piatich rokoch


7. kapitola
Po piatich rokoch

Od toho, čo sa elfská princezná Arwen, Selene a Lily pohádali so Silasou, ubehlo už päť rokov. (A ja že skoky v deji sú špecialitou Jaskyne! Tak najprv sa cez šesť kapitol tiahnu také veci, ktoré by sa jednoducho dali vopchať do jedného dlhšieho odseku a potom sa päť rokov odbije jednou vetou? Čo na to povedať? Lol!) Teraz boli už v šiestom ročníku. Cez tých päť rokov mali ešte veľa nezhôd. Z Lily sa stalo najmúdrejšie dievča v ročníku, preto sa snažila prebehnúť Silasu v učení (A na čo chcela niekoho predbiehať, keď už bola najmúdrejšia?), čo sa jej často darilo. Zato z elfskej princeznej Arwen a Selene sa vykľuli také výkvety, že by mohli konkurovať aj záškodníkom. Trávili veľa času v Zakázanom lese a vždy rozmýšľali, ako ju – úbohú Ayamee, ktorá toto musela glosovať - čo najviac naštvať.

"Pew, počkaj!" kričala Sel a snažila sa elfskú princeznú Arwen dobehnúť.

(nový odsek) "Čo, kto, aha, to si ty? Sel, čo sa stalo, že ma vyrušuješ, keď premýšľam?" povedala zamyslene elfská princezná Arwen.

"Ja vlastne ani neviem. Len som sa ťa chcela opýtať - čiže vlastne viem -, či by si nešla dnes do Zakázaného lesa," spýtala sa Sel.

(nový odsek) "A na čo zase? Šak tam chodíme skoro každý deň zbierať tie lysohlávky a vieš, že nás minule skoro načapal Filch a dnes tam bude určo sliediť. Zásobu lysohlávok máme i tak ešte veľkú."

"No dobre, ale..." začala hovoriť Sel, ale zrazu sa na ňu vyliala voda.

" Boha, Zloduch, čo zas stváraš? A ako sa opovažuješ spraviť niečo "nám", nášmu veľkráľovskému elfskému veličenstvu?!" nasrala sa elfská princezná Arwen.

(nový odsek) " Sakra, ja tak nenávidím vodu. Blééé! Budem mokrá!" striasla sa Sel. A Zloduch sa iba rehotal.

"No počkaj, zajac (Zloduch), veď my sa ti pomstíme!" uchechtla sa elfská princezná Arwen a zakliala dvere, cez ktoré sa snažil Zloduch prejsť.

"BUCH!" ozvalo sa a Zloduch vrazil celou silou do dverí. Všetci, čo to videli sa začali smiať. (Hahaha, tie baby sú ale vtipné! Keď začarujú dvere, aby nimi nemohol preletieť duch, všetci sa rehocú. Ale keď ich ten duch oblial vodou a zostali mokré ako myši, tomu vtipu sa z úcty k ich maličkostiam nesmial nik, čo?)

"Vidíš, Zloduch, máš, čo si chcel" premáhala smiech elfská princezná Arwen.

(nový odsek) "Čo sa stalo? Čo si to spravila? Ihneď to odčaruj! (Akoby nemohol preletieť cez stenu, veď očarovali iba dvere...)" vrieskal potupený a potom, čo sa vyvrieskal, odletel preč.

(nový odsek) Sel tam stála celá skamenená a keď s ňou chcel niekto pohnúť, nedarilo sa mu to.

" Čo tu stojíš ako mačka, ktorú práve nikto neoblial vodou?" povedali na raz Záškodníci. (Lol, úplne trefné prirovnanie. Nie „ako soľný stĺp“, ale ako „mačka obliata vodou“! Dám ruku do ohňa za to, že je ona animágus a premieňa sa práve na mačku! Nečítala som popredu, ale videla som názvy kapitol, to sa priznávam. ^.^ Čiže o tom, že je mačka, niet pochýb. Ale vyvstáva otázka, aký je to druh mačky! Ja hlasujem za perzskú! ^.^)

" Aha kto to sem zavítal!" zaškerila sa ešte viac elfská princezná Arwen.

" Jeden je Casanova, jeden čo všetko zožerie, a jeden čo má namiesto rozumu vši. (bez zbytočného odseku) A ináč ahoj, Rem."

(nový odsek) "Buďte ticho, nepotrebujem počúvať myšlienky (Aha, takže ovládame oklumenciu! A ja som sa aj čudovala, kedy sa z nich stanú pravé mary sue!), teda rozhovory Záškodníkov." ozvala sa zrazu Selene.

"Čo!" oboril sa na ňu Black.

(nový odsek) "Hovno! Riť! Šit! A poď Sel nechcem zmeškať .... obed kvôli týmto tu!" povedala elfská princezná Arwen a odtiahla Selene do Veľkej Siene.

"Kuknite aké hviezdičky: ***! to som asi posrala."

"Čo si to hovorila? Hviezdičky? Kde?" opýtala sa elfská princezná Arwen nechápavo. Žeby Selena potajme fetovala? A elfka si zaumienila, že dnes pre istotu skontroluje stav zásob (to znie priveľmi účtovnícky, vraj „stav zásob“!) lysohlávok, či niečo nechýba....

" Ale nič, " povedala Selene a sadla si. "A kde je vlastne Lily?"

"Nemám šajnu, určo s Potterom, jej životnou láskou," povedala Selene, keď si naberala jedlo.

(nový odsek) " Nie, Potter je tamto, určo bude zase v knižnici a bozkáva sa tam medzi regálmi s Malfoyom alebo Snapeom alebo kým. A nemáš náhodou dnes svoj prvý metlobalový tréning?" povedala iba tak elfská princezná Arwen.

" No, hej. Sorry, ale na chvíľu ťa opustím," povedala a vstala.

"Počkaj idem s tebou, budem robiť roztleskávačku!" povedala elfská princezná Arwen a dobehla ju. Selene išla rovno k ihrisku.

" Nechoď za mnou, ja nechcem, aby si sa na mňa pozerala, keď budem na tréningu," začala Selene.

" A kto povedal, že sa idem pozerať na teba," uškrnula sa elfská princezná Arwen. „Do týmu vzali i Sterlinga Knighta.“

"Začínaš sa podobať na Snapea, aj jemu sa páčia muži," povedala a pozrela sa na elfskú princeznú Arwen, ktorá bola celá červená od toho, ako zadržiavala smiech.

„To nebol vtip!“ urazila sa Selene, „Ja som si myslela, že spolu zostane navždy! A ty zmeníš orientáciu!“ Potom sa tá lesba rozplakala a utiekla preč.

Keď prišli na ihrisko – ale každá šla sama, veď sa práve rozišli -, Selene sa išla prezliecť a elfská princezná Arwen si našla super miestečko na tribúne. O chvíľku neskôr dorazili aj záškodníci s Potterom (Záškodníci s Potterom? Potter akože k záškodníkom nepatrí, keď sa spomína osobitne, či...?). James pokračoval v ceste a zastavil sa pri Selene, zato ostatnýííííííííí traja si sadli rovno za elfskú princeznú Arwen.

" No super," pomyslela si, keď pocítila Petigrewov dych zapáchajúci po tom, čo naposledy zjedol – po mentolových mentoskách.

" Fúj, to je smrad, pri tomto by mu ani celá tuba Colgatu nepomohla," myslela si ďalej. Tak sa posunula od neho ďalej. A ďalej myslela na to, či mentolové mentosky voňajú lepšie ako mentolová zubná pasta Colgate.

Zatiaľ čo sa elfská princezná Arwen sústredila na to, aby necítila ten smrad, začal sa tréning. Selene odrazila dorážačku rovno na elfskú princeznú Arwen, ktorá si to našťastie stihla všimnúť a zohla sa. Preto dorážačka trafila Petigrewa rovno do nosa (A prečo vlastne ešte stále sedel za ňou, keď sa posunula ďaleko, preďaleko preč od neho?).

(nový odsek) Elfská princezná Arwen počula, ako Sel ešte stihla zakričať: " to máš za tú knihu, ktorú si mi zjedol pred piatimi rokmi, no ja si to veľmi dobre pamätám!" a odletela preč.

"Čo, akú knihu?" spýtal sa Remus.

" Ale, zožral jej pred piatimi rokmi jej obľúbenú knihu – leporelo s mackom Pú," poznamenala elfská princezná Arwen.

" no, nech si zvyká," zapojil sa do rozhovoru Black, aj keď rozprával úplne od veci.

"Kto sa pýtal na tvoj názor, Black?" oborila sa na neho elfská princezná Arwen a radšej potichu sledovala tréning. A Sterlinga.

(nový odsek) Selene si iba lietala po ihrisku a robila somariny; keď letela tesne nad zemou, zaregistrovala, ako si elfská princezná Arwen myslí: (bez zbytočného odseku) " Fuj, ešte stále mu smrdí z úst ešte, (← bez tejto čiarky a dohromady, veď „ešteže“ sa píše spolu!) že tak Black pekne vonia."

(nový odsek) To Selene už nemohla zniesť – s elfskou princeznou Arwen bol skutočne koniec, stala sa z nej heteráčka! - a začala sa tak hystericky rehotať, až skydla z metly a nepekne si narazila hlavu. Ešte však počula, čo si okolo nej hovoria.

Elfská princezná Arwen skríkla: " preboha, čo jej je? Dúfam, že ju nemusíme resuscitovať? Prežije to, tak prežije? Pred chvíľou sme sa pohádali a ja nechcem, aby zomrela mysliac si, že ju už neľúbim! Bude žiť, však?"

"Čo je resuscitácia?" spýtali sa záškodníci ako takí dementi.

„Ľúbiš? A vy ste lesby? To som nevedel... Môžem sa pozerať?“ spýtal sa so záujmom Peter, ale v tejto poviedke ho zjavne nikto nemá rád, preto jeho otázku absolútne ignorovali.

" Ale, to je oživovanie ako napríklad dýchanie z úst do úst a podobne. Podobne ako napríklad z úst do ucha alebo z úst do nosa..." robila zo seba múdru elfská princezná Arwen.

"To fakt a môžem ju skúsiť oživovať prvý? spýtal sa Black.

" Preboha NIE! Nemôže ma bozkávať chalan! Chcem svoju Arwen!" zvolala Selene a prebrala sa.

"Ach, Sel, ty žiješ," zvolala elfská princezná Arwen a hodila sa Selene nadšene okolo krku. „Prisahám, že ťa už nikdy neopustím!“

"Nie, ešte stále som mŕtva," uškrnula sa Selene.

"A inak, Black, pekná voňavka, to je Puma Woman? Alebo Adidas Pure Energy? Alebo žeby Escada? Dakedy, keď pôjdem s niekým na rande, si ju požičiam, O.K.?"

"No to neviem, či ju dovtedy neminiem, bo ako vidím, ty tak skoro na rande nepôjdeš. A inak, to je Hugo Boss," odbil ju Black (Pekneee! Ale o čo, že skončia spolu? V takejto poviedke, ak sa dvaja doberajú, jednoznačne skončia spolu...).

" Stavíš sa? Veď mám frajerku, nie? Už sme opäť spolu, však, Arwi? Takže stačí pozvať na rande moju frajerku, ktorá ma neodmietne, keďže spolu chodíme a vyhrala som!" povedala Sel.

"O.K., o koľko? Alebo o koho? Alebo o čo? O sto galeónov? O Sterlinga Knighta? Súhlasíš s tým, aby ten, kto vyhrá, pozval na rande Sterlinga?" povedal a podal jej ruku akože platí.

"Platí, ale pod tou podmienkou, že musia všetci záškodníci nič," povedala Sel a ruku prijala.

(nový odsek) "O.K., ale pôjdu aj tvoje kamošky a nepôjde Peter - ktorého tu i tak nemá nikto rád -, aby to bolo vyrovnané. A ešte niečo. Evansová, ty a Pevensieová si musia vybrať niekoho z nás ." dodal Black. (Akože čože? O čom je tá ich stávka? Že ak nepôjde Selena na rande skôr než Black minie svojho Hugo Bossa, potom pôjdu všetky tri na rande so záškodníkmi mimo Petra?)

"Hej, ale kto sa pýtal mňa, či súhlasím? Nepýtali ste sa ma, že nie? elfská princezná Arwen zostala na okamih v pomykove, „Alebo som to iba prepočula? Ja som si neobjednala zoznamku! Ja už predsa mám frajerku! Veď spolu so Selenou opäť chodíme!" nasrala sa elfská princezná Arwen.

"Čuš! Teba sa to netýka! Tak sa nestaraj!" okríkli ju Sel a Black. Po tomto rozhovore sa vybrali naspäť do klubovne. (Ja by som tiež šla. Spať. Ale otec pozeral film, preto musím čakať do tretej ráno, aby som si pozrela Dextera v repríze... Tak sa idem umučiť oglosovaním ešte dákej podobne záživnej kapitolky.)


autorka pôvodného veľdiela: Silno zelená Dada
glosátorky:
Ayamee
článok pripravila: Ayamee





1 komentár:

Čo si nám želáš oznámiť?