pondelok 5. apríla 2010

3. kapitola + Epilóg


Deň svätého Marka 3. kapitola + Epilóg

Na deň svätého Marka sme vo Volterre ostali ešte 3 dni. Hoci to už nebol Deň svätého Marka, pretože ten trval, logicky, iba dvadsaťštyri hodín. Zarezervovali sme si izby v neďalekom hotely. Do mesta sme väčšinou chodili až keď sa zotmelo a na oblohe nežiarilo ostré slnko. Poprechádzali sme všetky možné kultúrne pamiatky.

Na letisko sme prišli včas. (Počkať, akože to je všetko, koniec Dňa svätého Marka?! Veď sme ani nezistili, či ten Marek na tú dnu zomrel alebo sa vyliečil!) (Tak asi sa vyliečil, veď dole sa spomína že ich išiel odprevadiť na letisko.) (Aha!) Akurát hlásali, že lietadlo do New York za pár minút odlieta. Boli nás vyprevadiť dokonca Aro, Caius a Marcus spolu s Jane, Alecom, Dmenthrim (božeee, ani by som neverila, na koľko spôsobov sa dá skomoliť Demetriho meno, loool!)Dumbledorovým fénixom Félixom. Väčšina ľudí sa otáčala za nimi. Ani sa nečudujem, keď "nabehli" na letisko v dlhých čiernych plášťoch ako dáka sekta. Otáčali sa za nimi, až pokým sa im nepozreli do očí. Desivo červených. (Ešte aby boli zelené... *obdivuje svoje nové zelené tričko s nápisom „ABSOLVENT 2010“ a „PLAČTE, ELITA ODCHÁDZA“ hneď pod tým*)

Rozlúčili sme sa s nimi rýchlo a nastúpili do lietadla. Konečne, teda myslím si (Akože myslíš? Tak hádam vieš, nie?), že všetko sa nakoniec vrátilo k dobrému. Pristáli sme v pohode. Celý let som sa živo bavila so svojim spolu sediacim. Skoro mu vybehli oči z jamôk (to by som chcela vidieť). Mala som pocit, že čoskoro mu ich budem musieť násilne zatlačiť naspäť. Emmett sa celému tomu pochechtával vedľa mňa na sedačke. Toho som spražila mrazivým („spražiť mrazivým pohľadom“? človeka môžeš spražiť horúcim (?) pohľadom a schladiť mrazivým, ale spražiť mrazivým? teplo-studené?!) pohľadom. Ale jeho to ešte viac rozosmialo.

Už som to nevydržala. Jednoducho som si strčila MP (MP? To je nejaký nový druh MP3-jky? To chcém!) do uší (Prečo si Nessa furt všetko pchá do uší?) (to bude dáka deviácia...), aby som nemusela počúvať všetky tie rečičky (ehm, aké rečičky? ja nič nepočujem – resp. že tu nič také rečičkoidné nevidím napísané!). Musela som zase zaspať, pretože do mňa, nie moc nepríjemným spôsobom štuchol Emmett. Na to reagovali aj moji rodičia zavrčaním. Emmett sa stiahol sa. Na parkovisku sme mali sa odstavené autá sa (ale vážne, čo má autorka s tým „sa“?!). Nasadli sme a rútili sa domov do domu v New Yorku.

Podľa mojej rodiny dlho tu neostaneme a budeme sa musieť presťahovať niekde inde. Zmeniť miesto bydliska. (To nám došlo už pri tom slovíčku „presťahovať“.)


Epilóg

Renesme chodila každých 5 rokov na kontrolu k Volturiovým. Vždy si vybrala deň sv. Marka (je to sviatok, tak snáď veľké dé, wrrr!).

Po 15 rokov Volturioví oznámili, že je volľľľľľľľľľná a už nemusí chodiť na kontroly. Všetkým spadol kameň zo srdca (Mne nie!!!). Presťahovali sa do Severného Írska. Opäť do toho najdaždivejšieho mesto v celom Írsku. Takto mohli chodiť aj cez deň von. Slnko tu zasvietilo raz za pol roka. Ešte menej ako vo Forkse. Žili si krásne svoju pestrú večnosť. Veľa sa toho zmenilo od okamihu Renesminej voľnosti. (Nech sa z toho nevykrúca a presne nám definuje to svoje „veľa“!)

Tu neveselo môžeme povedať: "Žili si šťastne na veky vekov, amen."

(Ehm, a o čomže bola táto poviedka?) (O ničom?) (Myslela som si...)


autorka pôvodného veľdiela: Twilight Mária
glosátorky: Ayamee & Natalica
článok pripravila: Ayamee


 

4 komentáre:

  1. Jeeej ja som si myslela, že tam bude dajaký akčný... zlom. Ale to by som asi trochu priveľa chcela, čo? :D

    *ide osláviť prešťastný Lochneskin koniec*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja osobne som absolútne nepochopila, kam to celé smerovalo a dosmerovalo... Bolo to o...? o.O

    Mohli sme tam s Natalicou poslať partiu teroristov s dákymi peknými samopalmi, nech to má aspoň dej :D. Pekná akcia by z toho mohla byť, keby tam boli teroristi... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wtf?! xD Celé tri kapitoly boli o tomto...eh, čo to bolo? :D Bože, bože, aspoň, že my máme zoofíliu a tú nám nikto nevezme!

    Btw, ako tak vidím ten peknučký design...žeby som sa opäť presťahovala...? xD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hahaha, Írime, konečne som prišla na to, ako sa robí s tým CSS či čo to prosto konkrétne je :D. Resp. som našla layouty konkrétne pre blogspot určené, čiže si stačilo vybrať, naimportovať to tam a voilá, je to tu! I tak som na seba pyšná :D!

    A áno, áno, o TOMTO boli celé tie kapitoly! Ale pochopíš to? Veď tá téma neznie až tak zle! Dalo by sa na §u toho veľa vymyslieť! Deň sv. Marka, Lochnessa je už "veľká" (nechcem povedať že stará, lebo kto vie, ako presne to čudo starne :D), obšmieta sa okolo nej Jacob, Bella je dávno mŕtva (buhehehehehehehe)... Fakt by sa na to dalo niečo pekné vymyslieť ale toto...? To je škoda slov!

    Aspoň že my máme zoofíliu, jasné :D. Ale podľa mňa taký pár (resp. trojicu, prípadne štvoricu či päticu... :D) ako máme my, ešte nikto nevymyslel! SPOILER! Že Tom + Harry + bazilisk (+ Naginy) + Nomen) :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Čo si nám želáš oznámiť?