streda 24. marca 2010

Úvod


Deň svätého Marka Úvod

Ahoj. Volám sa Renesmee. Ale všetci mi hovoria Ness. Mojej mamine sa to moc nepáči. A komu by sa to páčilo (čiarka) keby vás pomenovali po lochneskej príšere (Mne hej! *skúša, ako to znie* Natalica Mamutica Lochnesica Dilinica Pilinica Jakica Hitica Kytica Upírica Mondočica) (počuj, a nepreháňaš to už s tými menami? že si to aj celé pamätáš! ja mám jednu takú postavu, čo má kilometrové meno, ale naspamäť ho veru neviem, musela by som to pohľadať ^^) (A veruže už preháňam, vždy zabudnem na Jakicu. Aj teraz, Jakica mala byť za Mamuticou, ibaže som na ňu zabudla, tak som ju dala za Pilinicu =D)? Ak si myslíte, že sa tu objaví Jacob (čiarka) tak vás musím sklamať. Nikdy sme sa nestretli. (Jééé, supéér! Čiže je voľný? Jacob, už idém!) (čože?! a ja som to chcela glosovať najmä kvôli nemu! ale dobre, necháme si ho my, Natalica! však môžem ísť s tebou, však sa podelíš? *šteniatkovský kukuč*) (Jasné, spravíme si nájazd na Jacoba!)

Nie som obyčajný upír (čiarka) ale ani obyčajný človek. Som totiž polo-upír a polo-človek, čo v preklade znamená, že som mutant, X-men. Krásna kombinácia a obzvlášť (čiarka) keď vás na každom kroku sprevádza bellovská smola. Ešteže mám moju maminu a tatka, aj keď som tak isto stará ako oni (Asi sotva budeš rovnako stará ako oni... Veď to by ťa Ed a Bell museli splodiť ešte keď boli obaja len spermie! A vzhľadom k tomu, že Ed je starší ako Bell, tak asi... Eh... Nedostatočná prítomnosť môjho mozgu mi nedovoľuje pokračovať v tejto úvahe, či čo to je.), ale predsa sú to moju rodičia a ja ich musím rešpektovať. Spoločne sme už absolvovali stredné školy a teraz prišla narad (Na čo?) (skratka pre „náradie“?) kontrola Volturiovými. Moc sa im nepáčilo, že som sa narodila (Ani mne sa nepáči, že si sa narodila!) (Ani mne, ani mne!). Báli (Bali? To ako ten ostrov? Či...?), že budem niečo iné (čiarka) čo oni nemôžu rešpektovať. Ako napríklad gravitácia alebo Pytagorova veta. Upíri sa nikdy nezmieria s rešpektovaním gravitácie či matematiky! Ani sa im nečudujem (čiarka) keď si musia brať toľko vecí na seba - obliekať si na seba všetko to... oblečenie. Vulturiovci to radi naostro, ale to im prešlo iba medzi neandertálcami (Alebo našimi spolužiakmi... tí nám vždy cez prestávku pred etikou usporiadajú striptíz =D). Chránia naše najtemnejšie tajomstvo. Koľko razy (Koľko čoho?) (že s obľubou poriadali zrazy nudistov...) (Ahá... tak to by sa k nim určite rád pridal aj môj spolužiak, on chce byť striptér, tak by aspoň mohol trénovať) sme sa museli presťahovať (čiarka) pretože ľudia mali veľa otázok. Napríklad ako sme spokojní s prezidentovaním Baracka Obamu alebo ako sme pociťovali dopad hospodárskej krízy na našu upírsku domácnosť. Pár (← spolu, poprosím →) krát sa nám do domu stalo, že niekto do domu vletel do domu so zbraňou do domu. Do domu. A viete si predstaviť (čiarka a možno by sa hodilo i „že“) ste v dome upírov a chcete byť sami sebou – čiže tiež upírom medzi upírmi? Problém bol, že Rose išla dole schodmi, ale nie ľudskou chôdzou (čiarka) ale našou prirodzenou. (To mi chcete nahovoriť, že Rose nevedela, že dolu je človek? To mala nádchu a upchal sa jej nos či čo?) Mysleli sme si, že ten muž, čo náhodou zablúdil do nášho domu, dostane infarkt. Ale Carlise (čo je Carlislov nevydarený klon) nám nadhral a natáral mu sprostosti – že Rose len trénuje šprint na nasledujúce olympijské hry. (Aj ja viem tárať sprostosti! Čo je asi každému z našej triedy jasné =D)

A späť k návšteve Volterry. Akurát dnes(ka) nás čaká kontrola. Keď bola mama novorodená (čiarka) museli sme kvôli nej postaviť letisko a k tomu kúpiť lietadlo (Zdá sa mi to, alebo táto veta vyznieva, akoby kúpa lietadla bola náročnejšia ako stavba letiska?) (prosím ťa, postaviť si na zadnom dvore letisko je no problem...! a to im inak nestačil vrtuľník? ten by mohli parkovať i na streche, ušetrili by les. pch, tí sú ale ekologickí!). Do Volterry ideme aj kvôli Dnu svätého Marka (čože?! dáky svätý Marek má dnu a oni ho idú poslednýkrát pozrieť?!). Pre rodičov veľmi citlivé miesto. (Miesto? Nie náhodou sviatok? Či ona myslela, že Volterra je pre jej rodičov veľmi citlivé miesto?) (A podľa teba autorka vôbec myslela, keď toto písala?!) (Asi nie... čo to trepem? URČITE nie!)

A aby som nezabudla (čiarka) môj dedko Charlie. Ten bohužiaľ už je mŕtvy. (Tak na čo o ňom píšeš, keď je mŕtvy? Alebo potrebuješ nejako špeciálne oznámiť túto udalosť? Tak povedz babke, čo okopáva zemiaky na poli, že je mŕtvy... U mňa to fungovalo, zaraz celá dedina vedela, že mi otec zomrel.) Predsa je to už 70 rokov (čiarka) čo som na svete. A nie všetci sa žijú (Vidím dobre? Nie všetci SA žijú? Ehm? No coment.) (Ty len závidíš! Lebo ty SA nežiješ, čo? ^^) (Odhalila si ma... *ťažký povzdych*) večne ako mi (Akože... ja mám chorobu, že „debilita útočí“ a napriek tomu viem, že tu má byť ypsilon... Takže bohvie, akú chorobu máš ty...).

A vtedy sa stalo (čiarka) čo nikto nečakal. Na scénu prišiel polonahý Jacob! To som len kecala, keď som vravela, že s ním nič nemám!



autorka pôvodného veľdiela: Twilight Mária
glosátorky: Ayamee
& Natalica
článok pripravila: Ayamee





5 komentárov:

  1. Som v škole. Plačem. A všetci ma majú za zrejme narušenú a rozpoltenú. Tak ale nesmej sa! Toto ďaleko predčilo moje očakávania, keď som podľa názvu hádala, kam dopekla to bude viesť... ďaaaaaleeeej.

    K / www.dear-mr-elliot.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty v ponuke "Komentovať ako" nemáš také že "Názov/URL", K? Tam ti to potom vyhodí normál peknú tabuľku, kde vypíšeš nick a blog :D.

    Hehehe, čiže sa ti páčilo ^^! A stavím sa, že kam to celé povedie, neuhádne nik! Aj ja som na začiatku glosovania hádala, kam to asi tak môže poviesť - súdiac podľa toho názvu, ktorý znel sľubne (bez sarkazmu, to myslím fakt). Teda, túto "autorku" už poznám, máme s ňou glosátorske skúsenosti, tak som zasa neočakávala zázrak, ale... Veď uvidíš, kam to povedie a len tak budeš oči vyvaľovať :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Inak mám ešte odkaz pre Natalicu, nechcela som to len pchať do glosy ^^ - prudko závidím! Aj ja chcem trieedu plnú striptérov :D :D :D!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Samozrejme, že mám... lenže som slepá, to je všetko :D Raz ma to privedie do hrobu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veď v poho, K, ja som ťa len chcela na to upozorniť, pretože som tušila, že my sme zvyknuté z blogu.cz - neboj, aj ja som tu trošku dosť zmätená, hehe :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Čo si nám želáš oznámiť?