streda 24. marca 2010

2. kapitola - Výmena (1)


2.(medzera)kapitola - Výmena

,,No konečne, Jay, skoro si prišiel znova neskoro na večeru, nabudúce ťa žiadam, buď tu už konečne presne!"

,,Áno, mami," dostal zo seba, našťastie si ho niekto (niekto? kto presne?) až tak nevšímal, veď jeho prítomnosť bola v dome samozrejmá (keďže v ňom býval!). Aspoň teda jeho brata, no teraz je Jaydenom Tailorom on. (Bože ten slovosled, ide ma roztrhnúť!)
 
S menším váhaním sa usadil vedľa muža stredného veku, ktorého vďaka Jaydenovým fotografiám (počkať, ono to boli fotky s Jaydenom, preto z nich zistil, ako vyzerá jeho adoptívny otec?) identifikoval ako Jasona Tailora, Jaydenovho adoptívneho otca. Obe dvojčatá si navzájom aspoň szzzzzzzzzz fotiek predstavovali rôzne dôležité osoby szzzzzzzzzzzo (*zomrela*) svojich životov, pretože by bol asi riadny trapas, keby Jay oslovil Ginny ako Hermiona a Hermionu ako Ginny, napríklad (pretože bez takého krásneho príkladu by si to čitatelia určite nedokázali predstaviť) (veru, autorka tým asi chcela naznačiť, že sme pomalší...)

Žena, ktorá ho oslovila (čiarka) musela byť jeho dočasná mama - o chvíľku ju totiž plánoval vymeniť -, Alyssa (Milano, čo?). Obaja - Harry/Jay i ona - vyzerali byť milí a prívetiví. Harry dúfal, že ak sa niečo pokazí, tak ho nezabijú, veď vraždy sú protizákonné, (Nezabil ho Voldy, zabijú ho jeho rodičia.) predsa len, aj on súhlasím (ja nesúhlasím!) so šialeným a pritom dobrým nápadom svojho ešte o to šialenejšieho dvojčaťa.

***
 
,,Potter, okamžite sprav raňajky!" ozval sa zdola hlas Harryho strýka a vlastne aj môjho (aký skok k ja-rozprávaniu, páni!) (*LOL*).
 
Rýchlo som na seba hodil Harryho vyťahané veci a zliezol po schodoch dolu. Inokedy zliezam po odkvape. Bože, ako tento dom môže niekto považovať za dom? Ja by som ho skôr strčil do múzea, aby si multimilionári vedeli zariadiť svoje bejváky, v ktorých aj tak nikto nebýva, hehe. (Aby... čo?! *nechápavo sa mračí na text*) (To malo byť smiešne, či? ... *nepochopila*)
 
Ako som uvidel po kope všetky tie prasatá, ou, sorry, Dursleyovcov (je mi zle z toho namysleného somára! Dursleyovci síce nie sú najlepší príbuzní pod slnkom, ale ani tak by som ich nečastovala takým hanebným oslovením!) (Ježiš, on je jaký frajer!), pevne som sa rozhodol, toto ani ja, ani môj brat znášať nebudeme (Gary Stue Všemocný prichádza na scénu!)! Veď tie veľryby rýchlo pochopia, že prichádza nová éra života Harryho Pottera. (V nasledujúcich dieloch uvidíte...)
 
Vzpriameným krokom (vzpriamený krok, hm... čo je to za nezmyselnú frázu?!) som vkročil do kuchyne, ktorej prirovnanie ako zo škatuľky úplne sedelo, pokiaľ by tam teda neoxidovali tie tri paká, samozrejme. (Aké poetické!)
 
,,No, kde trčíš?!" okamžite sa na mňa obrátili maličké očká tej hordy tuku, čo som usúdil, že by mal byť Vernon, i keď som si nad tým lamál hlavu, že to človek proste nemôže byť. (A ty snáď hej, Gary?)
 
,,Tam, kde to ty nemôžeš poznať, ja totižto pochádzam z Pluta a rád sa tam vždy vraciam a naň turistické lety ešte nepredávajú, kiš-kiš bé-bé!"
 
,,Čo si to dovoľuješ, ty ... ty ... Ja už som na Plute bol, aby si vedel!" ou, ak mu tie fúzy, oči a ten túčik odletí, schytám priamu dávku, pomoc! (Hrozná sviňa, ten Jay, a on tu Dursleyovcom do prasiat nadávať ide!) (Prečo ff-postava nadáva originálnym postavám? Mal by mať dáky rešpekt!) (Jay? Ten nemá rešpekt pred ničím!)
 
,,Vôbec nič, mal by som niečo?" nevinne som sa zaškeril a upaloval som s obľubou čarodejnice okamžite z dosahu. Uff, tak to by bolo. (Čo by bolo? Jay pri tom hone na čarodejnice omylom upálil sám seba?! Banzai! A to sa mi ten chlapec už len kvôli tomu menu a faktu, že pochádza z dvojčiat, najprv aj celkom páčil...) (Aspoň vidíš, že nie každá poviedka s dvojčatami by sa mala glosovať...)
 
Ale do šľaka, čo budem teraz celý deň robiť, než príde rád? Hmm, na jasné! Pôjdem na prechádzku, ale ako sa dostanem von? Ježiš, veď sa viem premiestňovať, ježíš, veď ja viem vlastne všetko, a tí dolu si budú so svojimi malými mozočkami a veľkými zadkami myslieť, že som narazil do skrine, no čo.
 
PUK.
 
***

,,Jay! Máš návštevu," zakričala na mňa mama, mama - nezvyk. (Mama pomlčka nezvyk? To akože mamu prezýva "Nezvyk"? Mama - Nezvyk. Nezvyčajné...) Počkať! Návšteva? A do prdele...

-(medzera)Jayden! (Prečo autorka zrazu prešla k druhému spôsobu zapisovania priamej reči? A kto to vlastne teraz hovorí? A komu?)
 
-(medzera)Jee, čavko braček, čo potrebuješ?
 
-(medzera)Ty čakáš nejakú návštevu?! (Kto? Čo? Akosi nepoberám, kto tu s kým diskutuje. A o čom...)
 
-(medzera)Ja? O žiadnej neviem, ale občas za mnou príde Justin Timberlake, prečo sa pýtaš?" (Prečo autorka prešla na druhý spôsob písania priamej reči a napriek tomu tu nechala koncové úvodzovky?) (Ja už ničomu nerozumiem!)
 
-(medzera)Pretože práve niekto pred dverami tvojho domu na teba čaka! To sa deje!
 
-(medzera)Tvojho, teraz si ty Jayden a ja Harry. A upokoj sa, proste stačí sa správať šialene, veď Justinovú fotku i s podpisom som ti ukazoval, vysoký, vymakaný (ja som vedela, že Jay je gay!) (Dôjde k slashu?), hnedovlasý, šedookyýýýýý. Hej? Veľa šťastia, dvojčiatko moje!
 
-(medzera)Zabijem ťa asi raz! (To znie ako refrén dákej ťažkej hudby!)
 
-(medzera)Aj ja ťa milujem! (Ja som vedela, že to medzi nimi nie je čisté, twincest bude, buhá!) (Si si istá, že chceš čítať twincest od tejto autorky?) (Prečo mi to kazíš?!)
 
- Zabijem ťa asi raz, zahluším ťa asi raz, usmrtím raz, zavraždím raz...! Zabijem ťa asi raz, tralala! - spieval si Jay či Harry, či ktorý to aktuálne bol na rade, naďalej.
 
(Aha, tamto bola asi tá oklumencia! Inak obdivujem tie mary sue a gariov stue, ktorí sa zo dňa na deň dokážu geniálne naučiť oklumenciu, hoci ako dobre vieme, už len Harry Potter, ktorý unikol samotnému Voldymu, s ňou mal riadny problém...) (Zvláštne, že v poviedkach dokážu postavy veci ako oklumenciu a premiestňovanie zvládnuť takmer hneď...) (A mňa celkom dostáva, keď sa dokážu naučiť i metamorfmágiu-alebo-ako-z-toho-spraviť-podstatné-meno...)
 
Celý nervózny som sa snažil, aby to na mne nebolo poznať, že mi už rastie pivné bruško, som predsa dokonalý herec, tak som zišiel po schodoch ku vchodovým dverám, ktoré som hneď na to otvoril. A hľa! Jay mal pravdu, bol to Justin Timberlake. Vypýtam si autogram!
 
,,Čus, kamoško, dlho si vraj nebýval doma. Čo si toľko robil v tom kontajneri? Tak čo, ideme?" síce som nemal ani tucha, kam by sme mali ísť, no keby som sa spýtal, všetko by pravdepodobne zlyhalo (ten dôvtip!), snáď sa mi podarí to ešte zistiť od bračeka, kým sa dostaneme tam, kam máme ísť. (Lol, tak toto bola veta za milión! "Síce som nemal ani tucha, kam by sme mali ísť, ale snáď to zistím, kým sa dostaneme tam, kam máme ísť! Lol! *intenzívne sa ovieva svojim tessenom, aby sa nezbláznila*)
 
,,Jasne," nasledoval som Justina Timberlaka zssssssssssssss dosť veľkými obavami - čo ak ma zatiahne niekam do kríčkov a zneužije? Niežeby mi to AŽ tak vadilo, ale svoje poprvé som si šetril pre svojho milovaného bračeka, prečo som s tým všetkým len ja debil súhlasil!
 
-(medzera)Kam takí blázni ako vy chodíte, preboha?
 
-(medzera)Bary, kluby, všetko možné, braček, sme predsa teenagery! (Vraj "teenagery"! To iba mne to znie tak komicky alebo...?) (Aj mne! *lol*) A pokojne si rob s Justinom čo chceš, to, že ja som šialený a to všetko - že spávam s Justinom Timberlakom a potom mám vždy jeho nové cédečko zadara i s autogramom -, o tom už všetci vedia, takže si kľudne vyhoď szzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kopýtka, ok?
 
-(medzera)Už s ničím, čo ty vymyslíš, nebudem súhlasiť! Gay sex je to posledné, na čo si ma nahovoril! Ale neboj sa, twincest je niečo iné, to tam nerátam.
 
-(medzera)Ale no... užívaj si s cudzími dokým môžeš, hehe, potom si ťa vezmem do parády ja a stav sa, že z mojej "inteligencie", - tie úvodzovky bolo počuť i v myšlienkach - toho Voldyprda trafí.
 
-(medzera)Panebože!
 
-(medzera)Odkedy som boh?
 
(Tak ľudia... Mať takého brata ako je ten vôl Jay, asi nehľadím na to, že je to moje dvojča a zakillujem ho svojim tessenom! Vlastne počkať, to môžem urobiť aj teraz! *ostrí si tessen*) (Ešte mi prezraď, čo je ten tessen, prosím ťa :D) (Ty nepoznáš (môj) tessen?! To je taký parádny japonský bojový vejár, železný, ostrý, smrteľne nebezpečný! ^^)
 
Skoro mučeníckym krokom som sa ťahal za Justinom. Mal taký chrumkavý zadok! No na verejnosti som sa ho nemohol dotknúť, ešte by to zachytil dáky paparazzi a bolo by zle!
 
,,Je ti dnes niečo? Nejaká odmietla pozvanie na rande? Alebo nejaký?" panebože, nakoniec zistím, že môj brat je najznámejší cassanova a je so mnou amen, pretože ja som stále panic. (Začínam toho Jaya seriózne nenávidieť! *párkrát sa na rozcvičku zahnala svojim tessenom*)
 
,,Len som dajako vstal szzzzzzzzzzz postele nesprávnou nohou," ešte šťastie, že tie Jaydenove poznámky sa tak ľahko nedajú zabudnúť.
 
Justin nechápavo pokýval hlavou.
 
,,Nezlepším ti náladu, keď ti poviem, že tam bude aj Vanessa Hudgens?" takmer som vyvalil oči - High School Musical je môj obľúbený film! -, no rýchlo som sa ovládol, pri najbližšom stretnutí Jaydenovi zakrútim riadne krkom! (Nechaj tak, Harry! Ak chceš Jaydena pripraviť o hlavu - čo určite chceš, pretože to chce asi každý - účelnejšie, ako mu ju začať odkrúcať, je odseknúť mu ju ostrým tessenom! Náhodou mám jeden po ruke, aha! *demonštratívny sek*) (Takže to je dáky vejár? Ja že meč alebo čo...) (Bojový vejár! Bojové vejáre sú super - ak sa pri glose nudíš, aspoň sa môžeš ovievať a ak je tá nuda už neúnosná, môžeš masakrovať mary sue a gariov stue jedna radosť! ^^) Čo všetko mi ešte nepovedal! No dobre, Justin Timberlake nie je slávny po celom svete ako ja, rovnako ani Vanessa Hudgens, to Jaydena Tailora pozná každý! - či pardón, toto je vlastne Harryho časť... Keď ja už prestávam poberať, kto je vlastne kto... takže si trapasy môže dovoliť, čo sa ja budem starať do toho, kto to je, nech je to pre mňa za mňa aj jeho frajerka (nepovedzte mi, že Jayden je taký borec, že chodí s Justinom Timberlakeom i s Vanessou Hudgens naraz!). Toto - uvarím ti zelený čaj - si ešte vypiješ, braček! A nedostaneš do neho ani cukor, ani citrón, tak!
 
Zrýchlil (Kto zrýchlil? Ešte pred sekundou tu bolo ja-rozprávanie! Akože, rozprávač sa počas príbehu meniť môže, ale toto sú priveľké skoky!) krok a za pár sekúnd bol na úrovni toho Justinovho.
 
,,Takže dobrá nálada je naspäť?" usmial sa jeho spoločník.
 
,,Jasne," zašveholil (Wow, nové slovko! Ale vážne, čo to znamená, že "zašveholiť"? Tej časti s "holiť" ešte chápem, ale inak... To je niečo ako "zašvitoriť" alebo...? Alebo?) (Rovno tam mohla napísať "začvirikal"...) prehnane šťastne.
 
Justin to našťastie obišiel bez zbytočných otázok o šťastí.
 
O niekoľko minút sme (Pred chvíľou som sa pre tie skoky z jedného typu rozprávača na druhého tak rozčuľovala a... Ach, škoda reči...!) (Táto autorka je všeobecne známa svojimi nečakanými skokmi v deji a teraz už aj neustálou zmenou typu rozprávača. Som preto nesmierne šťastná, že som ju mohla poznať - úplne vážne!) spoločne zapadli do - pre mňa neznámeho - baru. Nebral som to všetko okolo mňa už ako žiadnu tragédiu. Veď čo, Jay to, nerád to priznávam, povedal správne. Všetci sme len pubertálne detská (What the fuck?! - v cudzej reči mi tie vulgarizmy neprídu až také... vulgárne *nevinný anglický pohľad* - Čo je detské?) (Nie náhodou decká?) (Prosím ťa, Jay je detsko, nie decko!), ktoré si sem tam potrebujú užiť trocha zábavy s Justinom Timberlakeom či Vanessou Hudgens, prípadne i s oboma naraz (Btw, kde si nechala Zaca Efrona?!) (Žeby v nasledujúcej kapitole? ^^), a keď je šanca, treba sa jej predsa chopiť, no nie?
 
A teraz, keď na (Ná ná ná ná ná, zabijem ťa asi raz, zahluším ťa asi raz, usmrtím raz, zavraždím raz...! Zabijem ťa asi raz, tralalalalalalalala!) (Inšpiratívna pieseň, ty si ju zložila?) (Jay ma inšpiroval. ^^) nebudú konečne nikde sledovať novinári (to bol Harry Potter fakt až taká celebrita alebo autorka už myslí Davida Radcliffa? A možno hovoríme o Justinovi Timberlakeovi...), nebude sa vedieť o každom mojom kroku, mal by som si toho vážiť a užiť si to - ako som sa aj rozhodol. Veď braček uvidí, že nie som len nevinný hrdina, Harry Potter. Nie, teraz som totiž Jayden Tailor! Môžem sa správať ako retard, urážať bezdôvodne ľudí a myslieť si, aký som preto borec, dovoliť si všetko, na čo si moje namyslené ego zmyslí, užívať si s Justinom Timberlakeom a ešte si aj bez ostudy pýtať autogramy a podvádzať ho s Vanessou Hudgens - prosto Jayden ako vyšitý. (Zamilovala som sa doňho!)
 
Okamžite som (na)sledoval Twilight, ktorý tam premietali na veľkoplošnom LCD televízore a robil si chúťky na Patizóna - houmles style, to je moje! -, ale pre istotu úkosom i Justina, ktorý určite - snáď - vedel, kam má ísť. Ja som totiž nemal ani tucha (to si nám už raz povedal, milý môj!).
 
Nakoniec sme zakotvili pri bare, kde sme sa posadili na barové stoličky a otočili sa smerom k baru. Totižto, ak by sme si sadli chrbtom k baru, barman by si mohol myslieť, že si nič nechceme objednať a my sme chceli. Ihneď sa k nám prihnala mladá, asi 20 ročná baba (Tá je teda fakt mladá! Oproti tomu, koľko je tu Harrymu... 15? 16? Prosím vás, ona je oproti nemu ešte dieťa!), ktorá vyzerala naozaj dobre - panebože, čo sa to so mnou deje?! Ups, tuším sa mi normálne... postavil. No čo, zmena je život, raz ma museli začať vzrušovať i ženy, ktoré nie sú moje príbuzné a ktoré mi za sex nemusia platiť svojimi autogramami, ktoré potom vydražím na eBayi. (*dusí sa od smiechu*)
 
,,Ahojte, chalani. To, čo vždy? Kakavko? (veď majú dákych pätnásť či koľko, tak čo, do boha, robia v bare?) (vidím, že aj ty si si to všimla na rozdiel od autorky)"
 
,,Jasne, Melanie," prikývol Justin.
 
Ja som sa zatiaľ neprítomne rozhliadal po okolí.
 
,,Á, LochNess už ide, konečne," ozval sa za mnou hlas, tuším Melanie sa to volala. (To?!)
 
,,Čo je, kámo, už jej máš plné zuby? Môžeš mi ju prenechať, keď už nechceš," uškľabol sa, no keďže som jeho slovám nerozumel, robil som sa, že som ho nepočul. (Prečo z toho Harryho tie autorky vždy robia debila? Akoby nerozumel reči (a potrebám) svojich vrstovníkov! Preboha, veď on doteraz nežil v celibáte!)
 
,,Čo, čože?"
 
,,Zdá sa mi to, alebo je tu niekto zamilovaný?" že by som to mal predsa len pravdu, môj brat sa vláči za každou sukňou, či čo...?
 
,,To tak," dúfam, že mi dá už pokoj, pretože ho asi niečím trafím do gebule.
 
(Eh? Čo je toto za dialóg?!) (Mám pocit, akoby som sa ocitla v trápnom americkom stredoškolskom filme bez pointy...)
 
,,Len aby, len aby," neodpustil si a znova svoj pohľad nasmeroval priamo pred seba. Až vtedy som si všimol, že sa priamo k nám blíži čiernovlasá dievčina. Pravdepodobne tá LochNessa, počkať, to nebude tá Vanessa Hudgens, čo Justin spomínal, škoda, videl som tie jej sexi fotky, čo sa dostali na net, a hneď som začal Zacimu Efimu závidieť.
 
,,Čav, žabka, aký bol deň?" vyhŕkol na ňu ihneď Justin, ako bola v našom dosahu, až som sa mal chuť zasmiať (a kde bol ten vtip, že som si ho nevšimla?).
 
,,Nijaké lepšie oslovenie vo svojom slovníku nemáš? Čo som snáď zelená ropucha? Ja som predsa lochnesská príšera!" som rád, že som sa nesmial sám, Melanie sa totiž ihneď pridala.
 
,,A vy dvaja zkľudnite hormón - ty testosterón a ty estrogén - a prestaňte sa po sebe cápať!" vrhla na nás LochNessa naoko zlý pohľad.
 
Tentoraz sa rozosmial Justin.
 
,,Ha-ha-ha!" stíchol jak zaznamenal Vanessinu naštvanosť.
 
,,Jeee, tak sa majte, ja idem pozdraviť Victoriu, veď viete, tú upírku z Twilightu!" A Lochnessa odišla k obrazovke, na ktorej bežal Twilight a začala na ňu rozprávať. Chúďa, akosi nepostrehla, že ide len o film. v tom som spozoroval, že upreným pohľadom nás sleduje modrooká blondýna. Asi tá Victoria, pochopil som, keď k nej Justin skoro dotancoval. (Prečo k nej vlastne tancuje? Chce ju akože zaujať alebo čo?) (Možno to je taký ten páriaci tanec...)
 
Ja som však nemal väčší čas ani menší čas nad tým rozmýšľať, pretože ma niekto schytil za ruku a zadným vchodom pretiahol von. Až vonku som si uvedomil, že to bola Vanessa. Vraj jej Victoria ani neodpovedala - krava -, stále si len mlela svoje repliky z predpísaného scenára a potom film skončil a v druhom diely, ktorý začali vysielať hneď na to, už Victoria žiadnu rolu nemala. Preto aj vyšla z televízie a teraz dakde tancovala s Justinom Timberlakeom. Dopredele (fíha, aký nový kreatívny vulgarizmus!) (že "dopredele"! *lol*), ja vôbec neviem, ako sa k nej mám chovať! (Bože, akoby sa Harry nikdy nebavil s babou! Hoci šípim, že Lochnessa je štetka, čiže sa s ním nechce len baviť...) 
 
Dívala sa na mňa divným pohľadom - zmiereným s tým, že som taký debil.
 
,,Už len čakám, kedy povieš - je koniec. Tak ako všetkým predo mnou. No asi je veľmi zbytočné dúfať, že u mňa to tak nebude. No viem, že to tak bude, čo som povedala už v prvej vete, ale keďže si taký zaostalý, radšej ti to vysvetlím viackrát. Tak teda posledný krát," bez toho, aby som pochopil niečo szzzzzzzzz toho, čo povedala, alebo mal aspoň šancu pochopiť, sa ku mne priblížila a ja som len zmätene čakal, i keď hneď mi došlo, čo sa chystá, až mi po chrbte prešli zimomriavky - braček, odteraz si mŕtvola! (Bodaj by si mal pravdu!)
 
LochNessa sa ku mne nahla a bez menšieho zaváhania ma pobozkala, ja - ani poriadne neviem prečo - som automaticky spolupracoval. (To vieš komu hovor! Ona ma začala bozkávať, nemohol som sa brániť, mohol som iba spolupracovať! Pch! A čo Vanessa Hudgens? Čo Timberlake?) Prečo som mal ale divný pocit, že sa mi to tak páči, že nechcem, aby to bolo prvý a hneď aj posledný krát? Už asi fakt šaliem. To sa asi prejavuje Jayov vplyv. (Alebo zistil, že je hetero! To bolo fakt nečakané, myslela som, že bude navždy verný Jayovi... *smutný pohľad*)
 
Keď sa jej pery oddiali (Čože sa?) (*výbuch smiechu*) od tých mojich, pochytil ma smutný pocit.
 
Prekvapene sa na mňa dívala, to sme s bratom až taký odlišný? Dúfam, že nie, do frasa! Lebo ak sa to pokazí všetko kvôli nejakej babe, tak ma asi šľahne. (Odkedy Harry vypráva jak sedlák? Že "do frasa, ma šláhne!")
 
Vtom ma však riadne prekvapila, znova ma totiž pobozkala. (Tak moment! Ona čakala, že jej dá kopačky a napriek tomu sa takto naňho vrhla? Čo nemá žiadnu sebaúctu? Alebo v ňom len chcela vyvolať ľútosť? Teda, ja viem, že je to nepodstatné, ale zamyslite sa trochu nad tým!) (Keď ja už ani nemám silu sa nad čímkoľvek v tejto "poviedke" zamýšľať...) Poriadne som si ani neuvedomoval, čo sa to deje. Prečo som mal pocit, že v tom bozku, je akoby niečo, niečo veľkého - tuším použila i jazyk a mala ho fakt že veľký -, čo mi chcela vyjadriť? Teda skôr bratovi, alebo nie.
 
Keď sa odo mňa odtiahla, znova ma prekvapili jej slová.
 
,,Viem, že neveríš na skutočnú lásku, na dlhodobý vzťah, no ja áno. Povedz mi, do očí, že ma nemiluješ a už nikdy, ani v škole, o mne nebudeš ani počuť, no ak ...," v tom akoby jej zlyhal hlas a ona sklonila hlavu, neviem, čo ma to pochytilo, no cítil som, že to, čo robím a idem povedať, je správne. (On je asi samaritán a ona sa ponižuje, len aby si ho udržala!)
 
Chytil som jej hlavu do svojich dlaní a díval sa do jej krásnych uplakaných očí. Tak počkať, povedal som krásnych?! (Presne tak. Je mi ľúto, Harry, ale stalo sa to, čoho si sa tak obával - si hetero. Neboj, všetkých nás to sklamalo rovnako ako teba...)
 
,,Prečo by som mal tvrdiť niečo, čo nie je pravda?" spätne som ju pobozkal, jemne a vrúcne. Snáď som sa nezamiloval za tie tri sekundy, čo sme spolu strávili! Veď ju ani nepoznám a ani ona vlastne mňa, veď nie som Jayden, hoci teraz ním akože som! Žeby láska na prvý pohľad, respektíve na prvé olizovanie sa?!
 
No o to som sa v tej chvíli nestaral, stačilo mi vidieť jej krásny úsmev, ktorý sa jej vyčaril na krásnej tvári po tom, čo som krásne povedal tie krásnosti a všetky krásne starosti a krásne trápenia szzzzzzzzo mňa okamžite krásne opadli. No krása!
 
Znova sa usmiala, znova a znova. Čiže sa prosto stále usmievala, ale prečo neprihodiť pár zbytočných slov navyše? Odtiahla sa odo mňa na tri metre ďaleko a následne sa mi vrútila do náruče a potom sa rozplakala (veď i doteraz plakala, no nie?). (*LOL* Odtiahla sa a vrútila sa mu do náručia? A ešte sa aj rozplakala? Nie je náhodou nejak psychicky narušená? xD) (A kto v tejto "poviedke" nie je psychicky narušený? Možno je to prierez životom v psychiatrickej liečebni...? ^^)
 
,,Neplač," odmenila ma úsmevom a znova sa ku mne pritúlila. Ale ja som predsa neplakal, čestné pionierske, tak netuším, na čo ma chlácholila! Cítim sa krásne, spokojne a šťastne, myslím, že Jaydena nezbijem - dnes to nebude sado-maso -, ale mu poďakujem, aspoň zatiaľ teda...
 
***
 
PRÁSK - pane bože, myslel som, že obvykle som tu na ničenie všetkého v dosahu ja...? (What the hell?!)
 
PRÁSK! PRÁSK! - no nič, niekto si so mnou vymenil rolu, je na čase zistiť, kto to bol. Žeby Harry Potter? A ten debilný nápad s výmenou bol vlastne môj, čiže čo sa teraz tak čudujem?
 
Opatrne som zišiel z tej bratovej izby, i keď izbou som to nazval len s ťažkosťou - slovo "izba" bolo prosto pridlhé, ťažko sa mi to vyslovovalo, bežne som používal skratku I -, čo už no... a išiel som zisťovať, čo sa to sem prirútilo, dosť by ma chytilo za srdce, ak sú v ráde len samé nemehlá. (Zdá sa mi, že autorka nepoberá význam frázy "chytiť za srdce". Pretože ja mám na Jaya tiež dosť podobný názor - retardované nemehlo - a za srdce ma to teda nechytá, chytám akurát tessen a skúšam dáke účinné chmaty...)
 
Uf, srdiečko mi čoskoro vynechá asi niekoľko úderov, ono to je ten vtáčikov rád! (Zabite toho kreténa niekto! Vraj "Vtáčikov rád"!) (Je drsný, je mladý, je rebel!) (Je mŕtvy! A z hrude mu trčí môj tessen!)
 
Len som zvedavý, kto tu ničil ten majetok tých veľrýb.
 
No, predpokladám, že by to mohlo mať niečo s tou ružovo vlasou dievčinou, ktorá pred pár sekundami rozbila tú divnú porcelánovú vázu, no škoda jej nebude. (Ten Jay je tiež X-men so špeciálnymi schopnosťami? Že má röntgenový zrak a vidí cez steny z chodby na poschodí až do haly na prízemí?) (Existuje vôbec niečo, čo by Jay nevedel? Myslím, že by sa dokonca mohol merať s Chuckom Norrisom!)
 
,,Tonksová!" zreval niekto, až som skoro nadskočil.
 
,,Ospravedlňujem sa, j...(medzera)ja, ona sa mi postavila do cesty!" niekoľkonásobné uškrnutie. (Jasný X-men - počuje uškrnutia!)
 
,,Kde je ten Potter?" spýtal sa nejaký nasratý mužský hlas.
 
,,Určite už nastražil uši, ak nás totiž nepočul, je asi hluchý jak poleno," ja mu dám hluchý jak poleno! No počkaj! (Ty počkaj, Jayden! Každou vetou ma irituješ viac a viac! Ja ti dám! Tessenom rovno do oka!) 
 
-(medzera)Tak ako (čiarka) braček?
 
-(medzera)Skoro som práve vďaka tebe zletel zo schodov a prezradil sa, ale ináč v poho.
 
-(medzera)Počkať, počkať! Akože zletel zo schodov?!
 
-(medzera)Sledujem počínanie fénixových vtáčikov. (Fé-fénixových vtáčikov? *plače*)
 
-(medzera)Vopred ich ľutujem.
 
-(medzera)Heeeej! Nemal by si byť na mojej strane?!
 
-(medzera)Nooo, neviem o tom!
 
-(medzera)Zjem ťa! (*ROFL* ... nemám slov)
 
-(medzera)Nič efektívnejšieho by nebolo? Skoro som zabudol, diky!
 
-(medzera)Za(medzeru)čo?!
 
-(medzera)Za Vanessu.
 
-(medzera)Heh?
 
-(medzera)No čo...
 
-(medzera)Ty s ňou stále chodíš, teda ja?... ehm, to je jedno...
 
-(medzera)Mno, hej.
 
-(medzera)Hehe, že ty si sa zamiloval!
 
-(medzera)Netrep.
 
-(medzera)Netrepem.
 
-(medzera)To hovor niekomu inému.
 
-(medzera)Komu?
 
-(medzera)Hedvike. (Hedvika?! *šialene sa ovieva tessenom, pretože je na pokraji nervového zrútenia*)
 
-(medzera)Chudák vták.
 
-(medzera)Tiež si myslím.
 
-(medzera)Sakra, rád! Skoro som naň zabudol... A potom mi oznám, aby som prišiel na svadbu, či radšej do pôrodnice?
 
-(medzera)Fakt vtipný!
 
-(medzera)Žeee.
 
-(medzera)Mlč!
 
-(medzera)Rozkaz!
 
- Skap!
 
- Rozkaz!
 
(Jééééééééééééééééj! Aby som prejavila patričnú dávku radosti, aj kyticu mu pošlem na pohreb!) 
 
(To... to... to... *neschopná slova* ... čo toto bolo za dialóg, kurva?! Prepáčte mi ten výraz, ale už ozaj neviem, ako to ináč povedať...)
 
Spozoroval som, že ten muž... tak počkať! Je dva (tu nemá byť medzera!) krát tak veľký ako ja, má drevenú nohu, chýba mu časť nosa a má len jedno normálne oko... no skvelé... a on sa práve kuká mojim smerom, kto vie, cez čo všetko tým čarodejníckym okom vidí... huh.
 
,,Potter, my ti neublížime, pokojne môžeš vyliezť, nemusíš sa schovávať!" no skvelé, on fakt vidí viac než ľudia normálnymi očami. A ja som to, samozrejme, vedel. Jayden Tailor vie predsa všetko! (A ja som si myslela, že nič horšie ako mary sue nejestvuje, no gary stue je hádam ešte desivejší! Aspoň tento určite!)
 
,,Kto povedal, že sa schovávam?" dúfam, že on bračeka nepozná, pretože pochybujem, že toto by povedal, do kelu, musím sa krotiť, som teraz predsa Harry Potter. To bude masaker - za oknom som totiž spozoroval siluetu akejsi ženy s tessenom v ruke, ako sa nebezpečne zakráda okolo domu. (Držím palce, Aya!) (A vy sa s Eleonórou (snáď si meno tvojej smrtonosnej panvice pamätám správne) nepripojíte? ^^)
 
,,Harry! Všetko v poriadku?" do konverzácie nám skočil muž, ktorý vyzeral starší, než pravdepodobnejšie mal byť. Jazvy zdobili jeho tvár a šediny im pomáhali (a ja že šediny skôr škodia, než pomáhajú) pridať starší vzhľad.
 
Odhadoval som, že to bude už dosť krát spomínaný Remus Lupin, vlkolak. Teda Harry mi ho často spomínal, ak si ja spomínam dobre, tak je to ich zatiaľ najlepší učiteľ obrany, čo spomínal, no uvidíme, čo nás čaká tento spomínaný rok, ups, teda mňa, ako spomínam.
 
,,Harry?" zasekol som sa, pretože som patrične dosť dlho nevnímal svoje okolie.
 
,,Čo?"
 
,,Všetko v poriadku?"
 
,,Naprosto," dúfam, že prepočul ten môj malý sarkazmus.
 
,,Prišli sme ťa odviesť preč,"
 
,,Aha a kam pôjdeme?" jak keby som to nevedel, nebaví ma hrať sa na idiota, ach jo...
 
,,Do psychiatrickej liečebne," chcela mi to povedať tá "šikovná" žena.
 
,,Nymphadora! Nie teraz a tu!" stíchla. (A to kto povedal, keď je v uvádzacej vete spomínané, čo robila samotná Tonksová? Ona sa baví sama so sebou alebo...?)
 
,,Nevolaj ma Nymphadora, Moody!" tie mená som poznať nemusel.
 
,,Chlapče, choď si zabaliť veci," bez toho, aby ma stihol niekto nasledovať, som sa rozbehol do izby, zbalené som nemal vopred, načo by som sa mál namáhať, že? Myslel som si, že za niekoho môjho formátu to urobí osobný domáci škriatok. Len som všetky veci nahádzal do kufra, schmatol Hedviginu klietku a cupital som naspäť. (Raz čviriká, potom cupitá...) (Čo je on vlastne za živočíšny druh?)
 
,,Mali by sme ísť, za chvíľu dostaneme prvý signál," začal ich upozorňovať vlkolak, jak ma zbadal. (Jak som já alergický na to autorkino "jak"!)
 
Všetci sa okamžite začali náhlivo hrnúť z domu von, akoby im za pätami horelo. Vlastne skutočne horelo - Ayamee to už nevydržala a hodila dnu molotovov kokteil. (Trikrát hurá pre Ayamee!)




autorka pôvodného veľdiela: Jaskyňa
glosátorky: Ayamee & Crazy
 
článok pripravila: Ayamee



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Čo si nám želáš oznámiť?